سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

پردیسبان >> مروری بر روند قانون مداری بررسی مجموعه تفریحی- گردشگری آبیک(3)

روابط عمومی و امور بین الملل- برپایه فعالیت قانونمند مدیریت شرکت در امور جاری، بیش از سه سال است که مراحل اداری و کارشناسی برای احداث مجموعه تفریحی- گردشگری کاسپین آبیک از مراجع ذیصلاح استانی و ملی دنبال می شود. بدین وسیله برای تنویر افکار عمومی و اطلاع بیشتر سهامداران محترم، نسبت به ارایه برخی از موافقت نامه ها و مجوزهای مربوطه اخذ شده مبادرت می شود. در ادامه، فرآیند بررسی الزامات پدافند غیرعامل پروژه بیان می شود.

  حسب درخواست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین به عنوان متولی طرح ، مبنی بر لزوم انجام مطالعات با موضوع پدافند غیر عامل، سرمایه گذار نسبت به ارایه مستندات درخواستی به مشاور ذیصلاح  اقدام نمود. پس از بررسی های انجام گرفته کارشناسی مشاور تخصصی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان  قزوین طی نامه ای در مورخ 92/09/13  اعلام نمودند که با عنایت به بررسی های بعمل آمده و ثقل بندی انجام شده، احداث مجموعه با رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل و مبحث 21 مقررات ملی ساختمان در کلیه مراحل، بلا مانع است.

شایان ذکر است که مشاور طرح جامع مجموعه، در فرآیند مطالعاتی خویش نسبت به رعایت قوانین و استانداردهای مربوطه اقدام نموده است.  



  


    •  
      پدیده شاندیز:
      با تدبیر مدیران پدیده، دفتر سهام این شرکت به شاندیز منتقل شد و سهام داران برای فروش سهام خود باید به این محل مراجعه کنند. آنها امیدوارند این بازی برایشان بازی برد محسوب شود.

شنیده ها حاکی از آن است که اکثر افرادی که برای فروش سهام خود به دفاتر پدیده در شاندیز مراجعه می کنند با دیدن حجم کار های انجام شده از قبیل پاتیناژ، هایپرمارکت، مجسمه ها و... از فروش سهام خود منصرف می شوند. روز گذشته چند نماینده مجلس نیز مصاحبه هایی به نفع پدیده انجام دادند که این مصاحبه ها نشان از نزدیک شدن به ساحل آرامش برای این شرکت است. شایان ذکر است کمپین انصراف از فروش نیز توسط برخی از سهامداران پدیده در شبکه های اجتماعی تبلیغ می شود. قیمت هر سهم فعلا 2 هزار و 12 تومان است و امکان خرید سهم وجود ندارد.

تبرک:
طبق قول مسئولین این شرکت، سهام تبرک در روز اول بهمن با افزایش قیمت 5 ریالی مواجه خواهد بود. شرکت تبرک که چندی است تبلیغات تلویزیونی آن آغاز شده سهام خود را عرضه نمی کند اما امکان جابجایی و یا بازخرید سهام با قیمت 15 تومان وجود دارد.

اخلمد:
شرکت صد آبشار اخلمد قیمت هر سهم خود را 17 تومان برآورد کرده اما نمی توان این سهم را به صورت مستقیم از شرکت خریداری کرد و سهام این شرکت توسط دلال ها فروخته می شود. اخلمد سهام خود را به صورت نقدی بازخرید می کند.

ابرده:
شرکت تعاونی ابرده نیز فروش سهام خود را متوقف کرده اما سهامداران می توانند با قیمت 180 هزار تومان سهام خود را به شرکت بفروشند. شرکت ابرده به سهام دارانی که تا 100 سهم دارند چک 10 روزه و به کسانی که تا 200 سهم دارند چک 20 روزه می دهد.

گرند سنتر:
قیمت سهام گرند سنتر همچنان ثابت است. گرندسنتر هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 450 تومان و هر سهم پروژه ای خود را با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان عرضه می کند.



  
      • سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس:


        روز گذشته خبرگزاری تسنیم در گفتگو با سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی مطلبی را منتشر کرد که نشان از رسیدن اطلاعاتی نادرستی که این روزها در شبکه های مجازی پخش می شود به نمایندگان مجلس دارد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشته است: ادعایی مطرح شده که این شرکت 94 هزار میلیارد تومان سهام به فروش رسانده، در حالی که موجودی و میزان سرمایه آنها کمتر از این است.
    وی افزود: موجودی شرکت پدیده کمتر از میزان اعلام شده بود و برای همین دادستانی در یک اقدام پیشگیرانه دفاتر آنها را تعطیل کرد.
    اسفندانی پیرامون ماجرای فساد در مجموعه پدیده شاندیز و عملکرد این مجموعه اظهار داشت: بر اساس آنچه که اعلام شده در این مجموعه سهامی فروخته شده که در واقع به میزان سهام فروخته شده، موجودی و سرمایه در شرکت وجود ندارد. در واقع ارزش واقعی سهام آنها کمتر از ارزش اسمی بوده و یا ارزش واقعی سهام کمتر از میزان ادعایی بوده است.
    وی ادامه داد: با توجه به اینکه از جزئیات این شرکت اطلاعی نداریم، هنوز نمی‌توانیم در این مورد به اظهار نظر مناسب بپردازیم زیرا پدیده، شرکت وسیع و گسترده‌ای بوده که باید این موضوع در آن همه جانبه دیده شود. دادستانی در اقدامی پیشگیرانه دفاتر آن را تعطیل کرد تا مردم دچار مشکلات بعدی نشوند و سپرده‌گذاران بعدا به عنوان طلب‌کار در قوه قضائیه طرح دعوا نکند.
    سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه که یک مقدار تشخیص این موضوع کار سختی است، تصریح کرد: باید با دقت بیشتر بر کارهای شرکت‌هایی که به صورت عام در کشور فعالیت دارند، نظارت شود تا آسیبی به افراد وارد نکنند.
    وی در پاسخ به اینکه آیا کمیسیون قضایی در این قضیه ورود می‌کند یا خیر، گفت: کمیسیون قضایی در این قضیه ورود پیدا نمی‌کند چرا که کار این کمیسیون قانون‌گذاری بوده و در برخی مواقع بحث کار نظارتی در کمیسیون انجام می‌شود که در این مورد تا جایی که من اطلاع دارم، هنوز نه پرونده‌ای تشکیل شده و نه شکایتی اعلام شده و تنها در یک اقدام پیشگیرانه دادستانی دفاتر آنها را بسته است.
    وی در پاسخ به اینکه آیا نفر اول شرکت پدیده فراری شده یا خیر، بیان کرد: بر اساس اطلاعی که من دارم چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.
    شایان ذکر است 94 هزار میلیارد تومان رقمی است که از سوی بانک مرکزی در خصوص پرونده تخلفات موسسات مالی و اعتباری طرح شده است، اما در یک اقدام برنامه ریزی شده در شبکه های مجازی به عنوان میزان بدهی پدیده به سهامداران پخش گردید. این درحالیست که تعداد کل سهام پدیده 11.250.000.000 سهم می باشد که با احتساب قیمت روز این سهم 20120 ریال رقمی حدود 22 هزار میلیارد تومان را شامل می شود.


  


    • مدیر فرهنگی شرکت پدیده شاندیز در خصوص برداشتهای برخی رسانه ها از سخنان مدیرعامل پدیده توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جواهری در خصوص موضع گیری روزهای اخیر برخی سایت ها درباره اظهارات مدیرعامل پدیده گفت: معتقدیم اظهار نظرهای اخیر شبکه های ماهواره ای و معاند نظام در خصوص پدیده که در هفته های اخیر بسیار مشهود بوده با قصد دلسرد کردن مردم از پروژه های بزرگی است که در طول عمر پر برکت جمهوری اسلامی پا گرفته اند.
وی ادامه داد: بر همین اساس دشمنان قسم خورده نظام همچون گذشته این بار نیز تلاش کرده اند تا با ایجاد تفرقه مردم را نسبت به این پروژه ملی ناامید کنند.
این جانباز دفاع مقدس ادامه داد: مدیرعامل پدیده نیز در اظهارات اخیر خود بسیار شفاف به این رسانه ها تاخته است و همانطور که در متن منتشر شده در رسانه ها مشهود است، این سخنان فاقد مصداق داخلی است.
وی با تاکید بر اینکه تیترهایی که برخی خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر کرده اند فاقد وجاهت لازم در این رابطه است، گفت: منظور از سخنان مدیرعامل پدیده قطعا رسانه های داخلی نبوده و انتساب این نوع دیدگاه ها به وی، اساسا با چهره متدین و ولایی ایشان در تضاد است.
حجت الاسلام جواهری با اشاره به سوابق ایثارگری مدیرعامل پدیده تاکید کرد: در مجموعه پدیده روزانه صدها تن از ایثارگران، روحانیون، جانبازان و خانواده شهدا شانه به شانه دهها هزار نفر از دیگر فرزندان انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.
وی با اشاره به وجود دفتر امور فرهنگی در پدیده گفت: پدیده به عنوان تنها مجموعه بزرگ اقتصادی است که معاونت فرهنگی داشته و در حال تدوین پیوست فرهنگی برای فعالیتهای خود است و بر همین اساس همینک برنامه های مختلف فرهنگی در نقاط مختلف شهر مشهد و شاندیز در حال اجرا دارد.
وی تصریح کرد: انتشار اخباری که پدیده را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد و باعث دلسردی مردم شود قطعا به نفع هیچ فرد یا گروهی نیست.



  


      • علی رغم حواشی موجود برای دیگر سهام های غیربورسی و دست و پنجه نرم کردن آنها با مشکلات قضایی شرکت گرند سنتر بدون هیچ مشکلی قیمت سهام خود را 20 تومان افزایش داد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، هم اکنون گرندسنتر هر سهام شرکتی خود را به قیمت دوهزار و 470 تومان عرضه می کند.
    یکی از مسوولین گرند سنتر در مورد افزایش قیمت سهام شرکتی این مجموعه گفت: هرگونه افزایش قیمت ها منوط به تصویب هیئت مدیره است.
    وی ضمن اعلام اینکه به زودی سهام پروژه ای گرندسنتر نیز افزایش قیمت داشت افزود: هیچ تصمیمی برای بالابردن قیمت هر دو نوع سهام به صورت همزمان نداریم.
    این مسوول شرکت گرند در خاتمه عنوان کرد به زودی خبر های خوبی از گرند سنتر برای سهامداران منتشر خواهد شد.
    شایان ذکر است گرند سنتر ماه گذشته طی اطلاعیه ای به سهامداران اعلام کرد در صورت تمایل می توانند سهام پروژه ای خود را با سهام شرکتی عوض کنند که طبق صحبت این مسئول افراد زیادی با مراجعه به شرکت خواستار این مطلب شدند.


  
<   <<   36   37   38   39   40   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین