سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

    • ابتکار پدیده برای فروشندگان سهام


      دفتر جدید سهام پدیده در محل شهر رویایی پدیده شاندیز به بهره برداری رسید.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، در پی جنجالهای رسانه ای مبنی بر پلمپ دفاتر پدیده و توقف پروژه ها و متواری شدن مدیران این شرکت، پدیده با ابتکاری جالب قصد دارد سهامدارانی که قصد فروش سهام را دارند به محل پروژه ببرد تا شایعه بودن همه این جنجالها را در واقع ببینند.
با افتتاح دفتر جدید سهام پدیده در شاندیز سهامداران جهت نقل و انتقال اوراق و سهام خود می بایست به باجه های فعال این دفتر که در مرکز پروژه شهر رویایی پدیده در شاندیز قرار دارد مراجعه کنند.
پدیده با افتتاح این دفتر قصد دارد با استفاده از فرصتی که با حکم قضایی دادستانی برای تعطیلی دفاتر سهام این شرکت در نقاط مختلف کشور ایجاد شده، افرادی که برای بازخرید به مشهد می آیند را به محل پروژه ببرد تا ابتدا حجم عملیات اجرایی صورت گرفته در پروژه را از نزدیک ببینند و سپس تصمیم به فروش سهام بگیرند.
شایان ذکر است از چندی پیش به دنبال اتفاقاتی که پیرامون فعالیت های شرکت پدیده به وقوع پیوست، دفاتر این شرکت در شهرهای مختلف یکی پس از دیگری پلمپ شدند.
گفتنی است شرکت پدیده از مدتی قبل فروش سهام خود را متوقف کرده است و هم اکنون تنها به بازخرید سهام فروشندگان می پردازد.



  


      • پدیده شاندیز:
        بعد از اخبار منفی زیادی که در مورد پدیده شاندیز منتشر شد این شرکت از دیروز روی آرامش را در رسانه ها دید. در حدود 20 روز گذشته فشارهای روانی و مطبوعاتی زیادی بر روی شانه های این شرکت سنگینی می کرد که باعث شد بارها موج فروش را به چشم ببیند.
  • اما پس از گذشت این دوره و خارج شدن دو دسته سهام دار پول لازم و کم ریسک پدیده کم کم صفهای فروش از جلو دفتر این شرکت محو می شود هرچند این شرکت در تمام این هیاهو ها حتی یک روز نیز پروژه های خود را تعطیل نکرد. افتتاح پاتیناژ در 10 روز پیش تا خبر افتتاح اولین باغ گل ژاپنی ایران در سایت این شرکت نشان می داد محسن پهلوان مدیرعامل شرکت به کار خود مطمئن است. فعلا قیمت روی تابلو ها 2 هزار و 12 تومان است اما ممکن است با لغو افزایش سرمایه به زودی این قیمت به 12 هزار و 72 تومان برسد.

    تبرک:
    تبلیغات تبرک پس از کش و قوس های فراوان در رسانه ملی از سر گرفته شد. این شرکت سهام خود را عرضه نمی کند اما سهام داران می توانند سهام شان را به شرکت با قیمت 15 تومان و چک 45 روزه بفروشند. تبرک برای جلوگیری از دلالی جابجایی سهام را بین سهام داران انجام می دهد.

    گرند سنتر:
    علیرغم صحبت هایی که از دفتر این شرکت در مورد افزایش قیمت شنیده می شد فعلا قیمت سهام گرند سنتر ثابت است. قیمت هر سهم شرکتی 2 هزار و 450 تومان و هر سهم پروژه ای 2 میلیون و 50 هزار تومان ارزش گذاری می شود. گرند سنتر جز معدود شرکت هایی است که سهام خود را عرضه می کتد.

    صد آبشار اخلمد:

    این شرکت فعلا سهام خود را عرضه نمی کند اما سهام داران می توانند سهام شان را با قیمت 17 تومان به شرکت بفروشند.

    ابرده:
    شرکت تعاونی ابرده نیز همانند اکثر شرکت های سهامی خاص سهام خود را عرضه نمی کند اما با قیمت 180 هزار تومان و چک 10 روزه بازخرید می کند.


  


    • به دنبال اتفاقاتی که هفته گذشته مقابل دفتر پردیسبان مشهد در خیابان هاشمیه صورت گرفت مدیران ارشد پردیسبان در روزهای پایانی هفته جاری به مشهد خواهند آمد.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، گفته می شود در این سفر سعید اسفندیاری مدیر عامل شرکت پردیسبان نیز مدیران ارشد خود را همراهی خواهد کرد و پیش بینی می شود پیرامون اعتراضات صورت گرفته سهام داران به شرکت، تصمیماتی در جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی اتخاذ شود.
بر اساس آنچه که نماینده دفتر مشهد پردیسبان در گفت و گو با خبرنگار اکوسنتر اعلام کرد: مشکلاتی وجود دارد که مدیرعامل و هیات همراه در خصوص آن تصمیم گیری خواهند کرد تا آن دسته از سهام دارانی که با تجمع در مقابل دفتر پردیسبان مشهد سلب اعتماد خود را از این شرکت به نمایش گذاشتند، همچون گذشته منتظر اتفاقات خوب باقی بمانند و در شرایط کنونی درگیر فضاسازی های غیر واقع در خصوص فعالیت های شرکت پردیسبان نشوند.
گفتنی است در پی اعتراضات هفته گذشته سهامداران پردیسبان مقابل دفتر این شرکت در مشهد مسئولین آن با حضور در جمع اعضا با آنها به گفت و گو پرداختند و اطمینان دادند شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت .
بر اساس گزارشها شرکت پردیسبان تنها در مشهد بیش از 6 هزار نفر سهامدار دارد.



  

مدیرعامل پدیده: سهامداران تحت تاثیر فضاسازی های رسانه ای قرار نگیرند

 

مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: سهامداران نبایستی تحت تاثیر فضا سازی قرار گیرند به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده و به نقل از اکوسنتر، محسن پهلوان مقدم گفت: در مجموعه پدیده پروژه های در حال اجرا، به سرعت در دست پیگیری است و همچنان در شاندیز و کیش در 3 شیفت پرسنل خدوم و مهندسان شرکت در حال انجام عملیات اجرایی هستند.
وی با اشاره به برخی فضاسازی های رسانه ای در خصوص انتصاب برخی الفاظ همچون کلاهبرداری، اختلاس، فرار و... درباره پدیده اظهار داشت: متاسفانه بد اخلاقی های زیادی در ماه گذشته علیه شرکت پدیده صورت گرفته است که منشا و علت آن برای ما مشخص است و سهامداران پدیده نیز مطمئن باشند بزودی با شفاف سازیهایی که صورت خواهد گرفت، خبرهای خوش از راه خواهند رسید.
پهلوان با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی رسانه ها تصریح کرد: همه شاهد بودیم که سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری هفتگیشان بحث کلاهبرداری در پدیده را رد کردند و رییس کمیسیون اصل نود مجلس هم بحث اختلاس را کلا مردود شمرد. بحث فرار من را هم که امروز رییس دادگستری استان تکذیب کردند و منتفی است. پس سهامداران با خیال راحت منتظر تکمیل پروژه ها باشند.
وی در خصوص اقدامات قضایی صورت گرفته در پرونده پدیده نیز گفت: ما برای همه اتهامات مطروحه پاسخ های حقوقی قانع کننده ای داریم و همه اسناد و مدارک و مجوزهای شرکت نیز تقدیم مقام قضایی شده است و امیدواریم با پیگیری های تیم حقوقی شرکت این مشکلات هر چه سریعتر حل شوند.
مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز تاکید نمود: من قبلا هم این نکته را گفته ام و باز هم تکرار می کنم پدیده فرزند این نظام است و ما نیز سرباز ولایت هستیم و در مسیر اعتلا و آبادانی جمهوری اسلامی لحظه ای آرام نخواهیم نشست.
وی با اشاره به جوسازی رسانه های معاند نظام و برخی شبکه های ماهواره ای در خصوص پدیده گفت: دشمنان قسم خورده نظام همواره تلاش کرده اند با ایجاد تفرقه در صفوف بهم پیوسته لبیک گویان ولایت، انشقاق ایجاد کنند اما بدانند فرزندان انقلاب اجازه این امر را به آنها نخواهند داد.


  
      • یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

        در مجلس شورای اسلامی اقدامات دستگاه قضایی و دادستانی در مواجه با پرونده پدیده را نوعی حرکت پیشگیرانه دانست اما در عین حال تاکید کرد به منظور جلوگیری از بروز تبعات منفی در جامعه باید به شرکت های غیر بورسی فرصت اصلاحات داده شود.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، غلامرضا اسداللهی با بیان اینکه هم اکنون سرمایه های بسیاری از مردم در این شرکت ها جمع آوری شده است، بهترین راه مواجه با پرونده شرکت های غیر بورسی را اقدامات اصلاحی به جای فعالیت های پیشگیرانه عنوان کرد.
    وی گفت: انتظار می رود مسئولین در این مقطع هوشیارانه عمل کنند تا باعث نشوند سرمایه های مردم یک شبه از کشور خارج شود.
    وی بهترین راه حل زمان دادن به این شرکت ها برای رفع نواقص و ایرادات قانونی خواند و گفت: این شرکتها باید فرصت بیایند تا در صورت اصلاحات به فعالیت های خود ادامه دهند و حقوق مردم نیز حفظ شود.
    اسداللهی ادامه داد: عدم تطبیق سرمایه هایی که از مردم در قالب فروش سهم تامین شده است با میزان هزینه ها و پیشرفت پروژه مهمترین مشکلی است که در پرونده پدیده به چشم می خورد.
    نماینده مردم تایباد و تربت جام در مجلس شورای اسلامی انجام اینچنین فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی را در گرو پایبندی به الزامات قانونی آن دانست و افزود: متاسفانه در مقاطعی از زمان شاهد بودیم این شرکت ها برخلاف روند قانونی با برگزاری مجمع و بدون ارایه دلایل منطقی برای افزایش قیمت سهام، هر زمان که قصد فروش داشتند حکم به افزایش قیمت می دادند و هر موقعی که بحث بازخرید و کنترل بازار سرمایه پیش می آمد با حضور واسطه ها کمتر از قیمت فروخته شده سهام را دریافت می کردند.
    غلامرضا اسداللهی در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از وضع پیش آمده در زمینه پرونده شرکت های غیر بورسی خاطرنشان کرد: شرکتهایی نظیر پدیده شاندیز یک شبه به وجود نیامده اند و دستگاه های نظارتی، قوه قضاییه و سازمان بازرسی کشور باید پاسخگو مردم باشند چون اگر تخلفی صورت پذیرفته است باید از همان ابتدا جلوی آن را می گرفتند.


  
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین