سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

به نقل از شرکت پدیده شاندیز :

خبرگزاری ها ، موسسات ، اشخاص حقیقی و حقوقی که در انتشار شایعات و خبرهایی علیه پدیده دست داشته اند به زودی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

دانلود کلیپ

پیامک های پدیده :

سهامدار محترم
درخواست افزایش ده درصدی سهم شما به تاریخ 93/10/14 درسامانه سهام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ثبت گردید

-----

باسلام
شماسهامدارعزیزرابه بازدیدازپروژه شهررویایی پدیده و جلسه پرسش و پاسخ باحضورمحسن پهلوان مقدم درنشستی صمیمی دعوت مینماییم.
زمان:سه شنبه 93/10/16ساعت14
مکان:شهررویایی پدیده

-----

نکته : کلیه دفاتر پدیده باز و فعال است و به دلیل حجم بالای تماس ها , امکان ارتباط تلفنی کمی با وقفه انجام پذیر است که باید به پرسنل شرکت حق داد .

-----

به نقل از خبرگزاری افکارنیوز ، محسن پهلوان گفت: پروژه پدیده شاندیز در زیربنایی بالغ بر 50 هکتار زمین و با مجوزهای قانونی شروع به فعالیت کرده است ولی وزارت جهاد خصوصا آقای افشار مدعی است پدیده مجوز تغییر کاربری ندارد، لذا پیرو چندین بار شکایت جهاد از پدیده در دادگاه حکم به رد دعوی جهاد صادر شده که قطعی میباشد و جهاد محکوم شده است.

-----

همچنان خبرهای خوب در راه است.

-----



  

مصاحبه آقای محسن پهلوان مقدم در سایت جوان آنلاین

1393/10/15

 

 

http://javanonline.ir/fa/news/695897

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زمانی که فضا مسموم شود؛ بقیه نیز این راه را ادامه می دهند؛ مثلاً دیروز در سایت ها نوشته اند که من 94 هزار میلیارد کلاهبرداری و فرار کرده و در سوئیس سرمایه گذاری کردم. من الان در دفترم هستم و با شما مصاحبه می کنم.

فرجام: محسن پهلوان مقدم در خصوص حرف و حدیث های رسانه ای درباره پروژه پدیده شاندیز در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار فرجام گفت: اخیرا بداخلاقی های رسانه ای پیرامون فعالیت شرکت پدیده ی شاندیز انجام شده که منجر به تخریب افکار عمومی شده است.

وی در ادامه گفت: پروژه پدیده شاندیز در زیربنایی بالغ بر 50 هکتار زمین و با مجوزهای قانونی شروع به فعالیت کرده است ولی وزارت جهاد خصوصا آقای افشار مدعی است پدیده مجوز تغییر کاربری ندارد، لذا پیرو چندین بار شکایت جهاد از پدیده در دادگاه حکم به رد دعوی جهاد صادر شده که قطعی میباشد و جهاد محکوم شده است.

مدیرعامل شرکت پدیده ی شاندیز با بیان اینکه ریشه ی این بداخلاقی های رسانه ای و سیاه نمایی های کنونی در خصوص فعالیت این شرکت به دلیل محکوم شدن وزارت جهاد می باشد در ادامه افزود: در این 50 هکتار زمین، 1 میلیون و 110 هزار متر زیربنا ساختیم و برخی از پروژه ها هم افتتاح شده است.

پهلوان در خصوص دروغ بودن ادعای مجوز نداشتن این پروژه در سال 88، تأکید کرد: پروژه پدیده شاندیز در سال 90 کلنگ خورد و دو تن از معاونان رئیس جمهور و استاندار خراسان و چندین نماینده مجلس در این مراسم حضور داشتند.

وی گفت: رستورانی که با عنوان پدیده در شاندیز بود در سال 83 مجوز گرفت و از این پروژه پدیده مجزاست.

مدیر عامل شرکت پدیده در خصوص کارآفرینی این شرکت تأکید کرد: شرکت پدیده شرکت کوچکی نیست و هم اکنون بیش از 50 پروژه در دست احداث دارد که بیش از 30 هزار نفر در پروژه های مختلف این شرکت مشغول کار هستند؛ این درحالی است در حالی که بیشتر شرکت ها در کشور حال تعدیل نیرو هستند.

پهلوان در خصوص پلمب برخی از دفاتر این شرکت توضیح داد: در شهر مشهد به دلیل رکود بازار مسکن،بنگاه ها خرید و فروش سهام پدیده و دیگر شرکت ها را انجام می دادند که کار غیر قانونی بود. ما خواستار پلمپ دفاتر غیر مجاز خرید و فروش سهام پدیده بودیم.

وی درباره اعتراض و بداخلاقی های رسانه در خصوص پروژه های پدیده گفت: زمانی که فضا مسموم شود؛ بقیه نیز این راه را ادامه می دهند؛ مثلاً دیروز در سایت ها نوشته اند که من 4 هزار میلیارد کلاهبرداری و فرار کرده و در سوئیس سرمایه گذاری کردم. من الان در دفترم هستم و با شما مصاحبه می کنم؛

مدیر عامل شرکت پدیده با طرح سوالی گفت: چگونه می شود شرکتی با این گستردگی فعالیت اقتصادی بتواند بدون مجوز اقدام به فروش سهام خود در بانک های کشور کند؟

محسن پهلوان مقدم در خاتمه گفت : ما فقط سربازان ولایت بوده ، هستیم و خواهیم بود و پدیده شاندیز زاییده و بوجود آمده همین نظام فکری است و ما با تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی فرزند خلف خود را بزرگ خواهیم کرد .



  

                     جوابیه به خبر غیر موثق خبرگزاری فارس

1393/10/16

 

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده ، جوابیه ای مبنی بر انتشار خبر غیر موثق خبرگزاری فارس از سوی گروه شرکت های پدیده منتشر شد که به شرح ذیل می باشد:

 

با سلام

 احتراما در پاسخ به خبر منتشر شده در خبرگزاری محترم فارس به تاریخ 1393/10/15 با عنوان " دهن کجی پدیده شاندیز به دستگاه قضا/ تهدید افشاگران و مسئولان قضایی به پیگرد قانونی!"  خواهشمند است جوابیه ذیل با توجه به ماده 23 قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی و جهت درج در آن خبرگزاری محترم به استحضار می رسد.

با صلوات به روان پاک شهدا و ضمن تبریک هفته وحدت به عموم مردم ، به اطلاع مسئولین محترم نظام و آحاد مردم میهن عزیزمان ایران می رساند شرکت پدیده همچون همیشه مطیع محض قانون بوده و هست و هیچ گونه حرف و سخنی علیه دستگاه محترم قضایی از سوی مجموعه شرکت های پدیده و مدیران این مجموعه مطرح نشده و نخواهد شد.لازم به ذکر است شرکت پدیده  به عنوان یکی از پرچم داران اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری خود را سرباز کوچکی از این نظام میداند و همواره تلاش می کند تا با عزم ملی بتواند در میهن اسلامی و عزیز ایران برنامه های اقتصادی خود را پیش ببرد .

امیدواریم با سعه صدر مسئولین و مردم عزیز ابهامات پیش رو برداشته شود.

 

 



  

                     اسناد و مدارک قانونی مان را تحویل قوه قضائیه داده ایم

 

 به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، مدیر عامل پدیده شاندیز ضمن استقبال از ورود قوه قضائیه به ماجرای پدیده شاندیز گفت: خدا را شاکریم که قوه قضائیه وارد این مساله شد و ما اسناد و مدارکمان را تحویل داده ایم.

محسن پهلوان مقدم در جمع بیش از 1500 نفر از سهامداران پدیده ، ضمن سلام و درود به مقام معظم رهبری و مردم ایران گفت: ما همیشه از درون و ذاتمان ایرانی انقلابی و بسیجی بوده ایم و عده ای دائم در صدد آزار ما هستن .

وی افزود: ما امروز آمده ایم تا در جمع شما مردم از این بگوییم ما در عمل هم بسیجی هستیم.

مدیر عامل پدیده گفت: متاسفانه برخی در این مدت ما را کافر نامیدند و برخی گفتند 94 هزار میلیارد پول مردم را برد.

و ما امروز آمده ایم تا مستقیما حرف دلمان را به مردم بزنیم .

وی در ادامه ضمن تقدیر از قوه قضائیه گفت: خدا را شاکریم که قوه قضائیه وارد ماجرا شد و قصد دارد مدارک قانونی مارا مورد بررسی قرار دهد که ما نیز اسناد و مدارکمان را تحویل داده ایم.

 

 

 



  

                     پدیده متعلق به مردم بوده و ملک خصوصی بنده هم نیست

1393/10/16

 


هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد/ دلیلی برای سقوط پدیده نمی بینم.

 مدیر عامل پدیده شاندیز اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است.

 به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده ، محسن پهلوان مقدم در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه بنده را در دادگاه به عنوان متهم خطاب کرده اند گفت: همه مشکلات ما از چند روز گذشته آغاز شد اما در حال حاضر با مشخص شدن برخی از مسائل وضعیت رو به بهبود بوده و ابهامات در حال از بین رفتن است

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ اداره ای بر علیه پدیده مدرکی ارائه نداده است ابراز کرد: هر آنچه نسبت به پدیده بیان شده است در حد چند نامه بوده و تا کنون مدرکی بر علیه ما ارائه نشده است.

مدیر عامل پدیده شاندیز با بیان اینکه ما در تاریخ پنجم خرداد ماه سال جاری مدارک مان در خصوص زمین هایی که گفته می شود به صورت غیر قانونی تصاحب و ساخت و ساز کرده ایم را در رسانه ها منتشر کرده ایم ابراز کرد: این مدارک بر روی سایت پدیده نیز قابل مشاهده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده یک سرمایه ملی است تاکید کرد: هیچ دلیلی برای سقوط پدیده وجود ندارد و مشکلات چند روزه گذشته به پایان خواهد رسید.

پهلوان مقدم عنوان کرد: در صورتی که خدای ناکرده پدیده به مشکل برخورد علاوه بر بیکاری چندین هزار نفر بسیاری از کارخانه ها یی که محصولاتشان برای استفاده در پروژه پدیده تولید می شود نیز متضرر خواهند شد.

مدیر عامل پدیده شاندیز گفت: پدیده متعلق به مردم بوده و ملک خصوصی بنده هم نیست و بنده با همه وجود تلاش خواهم کرد تا پروژه های پدیده به اتمام برسد و هیچ کاری بی نتیجه باقی نماند.

 

وی سپس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اظهار کرد: هیچ آدم دانه درشتی در پدیده سهام ندارد و هیچ کسی بر مبنای دانه درشت بودنش از ما سهام نخریده است و ما هم خودمان برای ارائه مدارک و روشن شدن ابهامات موجود قدم در میدان گذشته ایم و متوسل به هیچ شخصی نشده ایم.



  
<   <<   56   57   58   59   60   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین