سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید


      • تاریخ:1393/10/16   ساعت:09:44
        سهام > سهام های غیر بورسی
        به تازگی و با دستور دستگاه قضایی، فروش سهام «پدیده شاندیز» در استان خراسان رضوی ممنوع شد؛ دیروز سخنگوی قوه قضاییه نیز سخن از نگرانی برای مردم می زد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، ظاهرا مهمترین دغدغه ای که باعث این جنجالها شده است این است که پدیده نتواند پاسخگوی مردم در صورت ورشکستگی شود. این همانپیزی است که از سوی دادستان مشهد و سخنگوی قوه قضاییه با عنوان علت ورود به پرونده پدیده عنوان شده بود: پیشگیری از جرم.
    اما پدیده چقدر سهام فروخته است و چقدر می ارزد؟ آیا مسوولان پدیده به راحتی به مردم و مسوولان قضایی می توانند بگویند نگران نباشند.

    پدیده شاندیز چقدر سهام فروخته است؟
    قیمت سهام پدیده در یکم فروردین امسال، چهار هزار و 910 تومان بوده، که در طول 280 روز قیمت این سهام اوایل دی‌ماه به بیش از 12 هزار تومان رسیده بود که بعد از برگزاری مجمع و افزایش شش برابری سرمایه شرکت، در حال حاضر با قیمت 20 هزار و 120 ریال در سایت شرکت پدیده درج شده است.
    سهام این شرکت از آبان سال 88 که با قیمت 200 تومان عرضه شد، تا آبان سال 1390 به بازدهی 260 درصدی دست یافت.در انتهای سال 1390 با وجود رکود در بخش ساختمان، قیمت سهام پدیده 275 درصد رشد داشت که در سال 1391 رونق بی‌سابقه‌ای در بخش ساختمان رخ داد.
    سرمایه‌گذار هر زمان که به پول نیاز داشته باشد می‌تواند ظرف مدت 45 روز سهام را به پول تبدیل کند. البته اگر سهامداران قصد فروش زودتر از موعد سهام خود به شرکت را داشته باشند، آنان سهام را بصورت نقد نیز خریداری می‌کنند. این سهام دارای نام و قابل انتقال به غیر است.
    طبق اظهارات مدیران پدیده در مجمع عمومی این شرکت 21 درصد از سهام شرکت به سهامداران واگذار شده است. باتوجه به اینکه تعداد کل سهام پدیده 11.250.000.000 سهم می باشد قطعا 21 درصد کل این رقم یعنی تعداد سهام فروخته شده 2.362.500.000 سهم می باشد.
    با توجه به قیمت هر سهم در تاریخ نگارش این گزارش به مبلغ 2012 تومان کل مبلغ فروش سهام معادل 4753 میلیارد و 350 میلیون تومان می شود.


    پدیده چقدر می ارزد؟
    برای پدیده مناطقی مانند شاندیز و زمین‌های دورافتاده در جزیره کیش و رامسر و تربت حیدریه حالا به کارگاه پولسازی تبدیل شده‌اند.
    آنچه در ادامه می آید لیست برخی از داراییهایی است که باعث شده به پشتوانه آن مدیران پدیده بصورت روزشمار به سهامدارانشان سود بدهند.

    پدیده چه داراییهایی دارد؟

    رستوران بزرگ پدیده در شهر شاندیز
    رستوران بزرگ پدیده در شهر کیش
    رستوران پدیده در شهر تهران

    دارایی های پدیده در شهر رویایی پدیده شاندیز
    زمین50 هکتار زمین
    هتل با زیربنای 280 هزار متر مربع
    فضای تجاری مفید 200 هزار متر مربع / اگر هر متر تجاری در شهر رویایی را تنها 10 میلیون تومان در نظر بگیریم رقمی حدود 2هزار میلیارد تومان میشود که حدود نصف پول مجموع سهامداران است/
    شاپینگ و هایبرمارکت 560 هزار متر مربع
    مجموعه بازیهای آبی 73 هزار متر مربع
    برج های اداری 37 هزار متر مربع
    مرکز فرهنگی 31 هزار متر مربع
    ساختمان اقامتی 183 هزار متر مربع

    داراییهای پدیده در شهر افسانه ای کیش
    زمین 200 هزار مترمربع
    هتل با زیربنای 250 هزار مترمربع
    فضای تجاری مفید 180 هزار مترمربع
    برج های اقامتی 350 هزار مترمربع
    شهربازی 35 هزار مترمربع
    ساماندهی ساحل 250 هزار مترمربع

    داراییهای پدیده در رامسر
    زمین: 500 هزار مترمربع
    پروانه ساخت 1.5 میلیون مترمربع

    دارایی های پدیده در تربت حیدریه
    زمین: 250 هزار متر مربع

    دارایی های پدیده در حوزه عمرانی
    120 عدد تاورکرین 5 تا 25 تن
    40 خودرو میکس
    7 عدد جرتقیل 50 تن
    20 خودرو لودر
    6 عدد بچینگ
    30 خودرو کمپرسی 10 چرخ
    چندین کارخانه سنگ بری مجهز
    خوابگاه پیچ و مهره ای برای 15 هزار نفر کارگر

    داراییهای پدیده در حوزه اداری
    برند پدیده به عنوان با ارزشترین برند در حوزه گردشگری ایران
    شرکت ساختمانی ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با گرید ساختمانی معتبر
    باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده
    و 6 شرکت تخصصی دیگر


  

    • تاریخ:1393/10/16   ساعت:09:56
      سهام > سهام های غیر بورسی
      پدیده شاندیز:
      روز گذشته افزایش 10 درصدی سهام از سهم شخصی محسن پهلوان به سهام مابقی سهام داران افزوده شد که با ارسال پیامک ابلاغ شد.

مدیرعامل پدیده شاندیز روز گذشته در تهران دیداری خصوصی با دادستان کل برگزار کرد که در این باره گفت: دادستان کل را در جریان فعالیت های شرکت قرار داده و دادستان گفته است: مبنای کار قوه قضائیه مشکل تراشی برای سهام داران پدیده نیست. وی علاوه بر قانونی بودن خرید و فروش سهام پدیده در دفاتر رسمی این شرکت افزود که تحت پیگرد قانونی قرار ندارد.
محسن اژه ای سخنگوی قوه قضائیه نیز روز گذشته طی مصاحبه ای اعلام کرد نگرانی قوه قضائیه صرفا به دلیل پیشامد های احتمالی برای سهام داران است. وی دست داشتن مسئولین پدیده در اختلاس 94 هزار میلیارد تومانی و فرار مدیرعامل آن به سوئیس و... را رد کرد.
لازم به ذکر است امروز جلسه پرسش و پاسخ ای با سهام داران پدیده ساعت 14 در پدیده شاندیز برگزار خواهد شد. قیمت سهام پدیده شاندیز بدون تغییر 2 هزار و 12 تومان است.

تبرک:
اعلام خبر افزایش سرمایه 100 درصدی تبرک و باز شدن آن در قیمت 15 تومان شنبه باعث شد تا سهامداران تبرک امیدوار به روزهای آینده باقی بمانند و کمتر برای باز خرید سهام مراجعه کنند. شرکت تبرک فروش ندارد اما انتقال سهم را ثبت می کنند. علاقه مندان می توانند سهام را از طریق دلال ها خریداری کنند. شرکت تبرک کماکان سهام خود را با قیمت 27 تومان و 2 ریال باز خرید می کند.

پردیسبان:
بنابر اعلام دفتر پریسبان در تهران، جلسه مجمع شرکت پردیسبان با افزایش قیمت اسمی هر سهم از 1 ریال به 10 ریال امروز برگزار می گردد. قیمت هر سهم در بازار دلالی 107 تومان خرید و 110 تومان فروش است. در آخرین باری که قیمت سهام خود را عرضه می کرد قیمت آن 55 تومان بود.

گرند سنتر:
قیمت سهام شرکتی گرند سنتر با افزایش 1 درصدی به قیمت 2 هزار و 425 تومان رسید اما سهام پروژه ای آن همچنان در قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان ثابت است. فروش مرحله سوم سهام این شرکت کماکان ادامه دارد.

اخلمد:
قیمت سهام صد آبشار اخلمد کماکان در قیمت 17 تومان ثابت باقی مانده است.



  

      • تاریخ:1393/10/16   ساعت:11:04
        سهام > سهام های غیر بورسی
        در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی کمپینی از سوی برخی از سهامداران پدیده مبنی بر دعوت از دادستان مشهد برای بازدید از پروژه‌های پدیده شاندیز ایجاد شده است که تا لحظه تنظیم این خبر هزار و 542 نفر آن را امضا کرده اند.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، تا کنون 368 نفر از امضا کنندگان نیز نظر خود را در خصوص این کمپین بیان داشته اند.
    بر اساس این گزارش در این کمپین تبلیغاتی از دادستان خواسته شده پیش از هرگونه تصمیم گیری درباره پدیده از پروژه های عمرانی این شرکت بازدید کند.
    در بخشی از متن این کمپین آمده است: ما تعدادی از سهامداران شرکت پدیده شاندیز از جناب آقای صادقی دادستان محترم مشهد مقدس دعوت می کنیم پیش از هرگونه داوری در خصوص پدیده از پروژه عظیم شهر رویایی پدیده شاندیز بازدید به عمل آورد تا عظمت کار 30 هزار نفر جوان شاغل در این پروژه را از نزدیک دیده و وجود بخشی از سرمایه 120 هزار خانوار ایرانی در پروژه ملموس گردد.
    این متن می افزاید: معتقدیم هرچند تاثیر این بازدید در دیدگاههای اساسی ایشان درباب سرمایه گذاری اندک خواهد بود اما باعث خواهد شد با دیدن حجم فعالیت انجام شده پدیده با دیگر شرکتهایی که از روی طمع به کلاهبرداری از مردم دست زده اند مقایسه نشده و در یک ردیف قرار نگیرد.
    ایجادکنندگان این کمپین از همراهان خود خواسته اند تا برای امضای کمپین به صفحه ایجاد شده در فضای اینترنت به آدرس http://www.petitions24.com/padide رجوع کنند.


  

روند عادی ساخت و ساز پدیده شاندیز در مشهد مقدس، کارگران مشغول کار هستند.

نخستین تصاویر از شوک پدیده‌ای مشهدی‌ها


هایپر مارکت بزرگ پدیده شاندیز در روزهای اخیر به فعالیت خود ادامه دادهو حتی جمعه عصر، روز شلوغی را پشت سر گذاشته است...

نخستین تصاویر از شوک پدیده‌ای مشهدی‌ها



  
شورای شهر مشهد در مقابل تغییر کاربری نمایشگاه می‌ایستد

مخالفت استانداری با فروش غرفه‌های نمایشگاه مشهد به شرکت تبرک


 

موضوع فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد از روزهای گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و در همین حال خیلی‌ها نگران مسئله واگذاری و فروش این نمایشگاه هستند و اعتقاد دارند؛ اگر دیرتر دست به کار شویم آب از سر نمایشگاه بین‌المللی می‌گذرد.

به گزارش گرند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، موضوع فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد از روزهای گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و در همین حال خیلی‌ها نگران مسئله واگذاری و فروش این نمایشگاه هستند و اعتقاد دارند؛ اگر دیرتر دست به کار شویم آب از سر نمایشگاه بین‌المللی می‌گذرد.

آنچه که هم‌اکنون به موضوع فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد پر و بال می‌دهد، تکذیب‌ها و تاییدها از ناحیه مسئولان است؛ در این میان یکی می‌گوید بحث فروش و واگذاری در کار است و آن دیگری بر بحث توسعه نمایشگاه با کمک بخش خصوصی تاکید می‌کند؛ به طوری که مدیرعامل تبرک از واگذاری 51 درصدی ملک نمایشگاه بین‌المللی به این شرکت خبر می‌دهد و دقیقا در همان زمان شهردار موضوع واگذاری و فروش را در حضور رسانه‌ها تکذیب می‌کند.

در این رابطه تعدادی از اعضای شورای شهر هم موضوع واگذاری نمایشگاه را جدی می‌دانند و عده‌ای دیگر بر طبل کمک گرفتن از بخش خصوصی برای توسعه این مکان می‌کوبند.

*اجازه ندهیم تا آب از سر نمایشگاه بین‌المللی بگذرد

در حالی که همچنان اصرارهای تبرک مبنی بر توافق در زمینه واگذاری نمایشگاه و انکارهای شهردار به گوش می‌رسد، یکی از اعضای شورای شهر مشهد، با انتقاد از فروش نمایشگاه بین‌المللی به خبرنگار فارس گفت: به نظر می‌رسد مسئله فروش بیش از مشارکت مورد توجه شهرداری قرار گرفته و نمی‌گذاریم تا این نمایشگاه دو دستی تقدیم شرکت تبرک شود.

خلیل موحدی افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای شهر مشهد هم با فروش و هم مشارکت شرکت تبرک برای توسعه این نمایشگاه مخالفم زیرا این اقدام سبب می‌شود تا ماهیت و کاربری نمایشگاه بین‌المللی تغییر کند بنابراین باید تا دیر نشده با اطلاع‌رسانی گسترده، اجازه ندهیم که آب از سر این نمایشگاه بگذرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت تبرک مشکل دارد و نباید نمایشگاه را با ظرفیت‌هایی که دارد به فروش رساند، ادامه داد: این نمایشگاه باید با قابلیت‌های فرهنگی حفظ شود در حالی که اگر به شرکت تبرک واگذار شود، دیگر اثری از کار فرهنگی در این نمایشگاه نمی‌ماند و حتی ممکن است شاهد تغییر کاربری این محل نیز باشیم.

* مخالفت جدی اعضای شورای شهر مشهد با لایحه واگذاری

این عضو شورای شهر مشهد یادآور شد: معاون اقتصادی شورای شهر مشهد بیش از هر فرد دیگری نسبت به مسئله مشارکت و واگذاری این نمایشگاه به شرکت ذکر شده اصرار دارد اما در مقابل اکثریت اعضای شورای شهر با این موضوع مخالف هستند.

به گفته وی در حال حاضر هنوز توافقی میان تبرک و شهرداری مشهد صورت نگرفته اما اگر چنین لایحه‌ای مبنی بر واگذاری و یا فروش نمایشگاه به تبرک وارد صحن علنی شورا شود، رأی نمی‌آورد.

علی اصغر نخعی‌راد از دیگر اعضای پارلمان شهری مشهد است که با مسئله فروش مخالفت دارد؛ وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: بنده با فروش نمایشگاه بین‌المللی به شدت مخالف هستم زیرا برگزاری نمایشگاه یکی از وظایف ذاتی شهرداری است و اگر قرار بر واگذاری باشد، کاربری نمایشگاه از دست شهرداری خارج می‌شود.

وی عنوان کرد: هنوز به صورت دقیق بحث واگذاری و یا مشارکت مشخص نیست اما اگر موضوع مشارکت جدی باشد، باید مورد بررسی قرار گیرد، البته شرکت سرمایه‌گذار نیز دارای اهمیت است و ضرورت دارد تا شرکتی معتبر و قابل اعتماد به این مسئله ورود پیدا کند.

* هیچ لایحه‌ای برای مشارکت و توسعه نمایشگاه مشهد به شورا داده نشده است

در این میان عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد نیز بر بحث مشارکت در توسعه نمایشگاه تاکید کرد و به خبرنگار فارس گفت: هم‌اکنون موضوع فروش نمایشگاه مشهد مطرح نیست بلکه بحث مشارکت در توسعه این نمایشگاه مدنظر قرار دارد و در این راستا مذاکرات اولیه توسط معاونت اقتصادی شهرداری انجام شده است.

سید جلال فیاضی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ لایحه‌ای مبنی در ارتباط با مشارکت برای توسعه این نمایشگاه وارد صحن علنی شورا نشده به همین علت هنوز نمی‌توان اظهارنظری داشت اما آنچه که مسلم بوده این است که فروش املاک شهرداری باید به تصویب شورای شهر برسد.

وی با بیان اینکه شهردار و هیئت مدیره نمایشگاه بین‌المللی مشهد به تنهایی نمی‌توانند برای فروش و یا مشارکت بخش خصوصی در توسعه این نمایشگاه اقدامی انجام داده و یا تصمیمی اتخاذ کنند، افزود: برای فروش، واگذاری و یا مشارکت در امر توسعه باید لایحه‌ای تهیه و سپس آن را به تصویب شورا رساند؛ چون در غیر این صورت به لحاظ قانونی این مسئله ممکن نیست.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در پاسخ به این سئوال که آیا اگر نمایشگاه به جای مشارکت دادن بخش خصوصی، به صورت کامل به فروش برسد، منفعتی برای شهر مشهد به دنبال دارد؟ گفت: به اعتقاد من فروش این نمایشگاه هیچ منفعتی برای مشهد ندارد اما اینکه بخواهیم با کمک گرفتن از بخش خصوصی در مسیر توسعه این نمایشگاه گام برداریم، اقدامی است که باید به صورت کارشناسی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی معتقد است؛ شهرداری حتی اگر به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه‌رو است نباید به فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد اقدام کند؛ بنابراین باید از راه‌های دیگر با اجرای پروژه‌های مشارکتی نسبت به تامین نقدینگی اقدام کند.

* فروش نمایشگاه هنوز نه به دار است و نه به بار

علی‌اصغر لطفی به عنوان یکی دیگر از اعضای شورا ضمن بیان اینکه نباید نسبت به نمایشگاه بین المللی شایعه پراکنی انجام می گرفت، به خبرنگار فارس گفت: اطلاع‌رسانی در ارتباط با فروش و یا مشارکت برای توسعه نمایشگاه نباید توسط رسانه‌ها صورت می‌گرفت چرا که هنوز طرح و لایحه‌ای در این رابطه به شورا ارائه نشده است.

* شورا اجازه فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد را نمی‌دهد

وی ادامه داد: بی‌تردید شورا اجازه فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد را نمی‌دهد، البته چنین مسئله‌ای مطرح نیست و تا جایی که ما اطلاع داریم قرار است با کمک بخش خصوصی، این محل را توسعه داد ولی اعضای شورا در همین زمینه نیز نفع شهر را در نظر گرفته و باید در کمیسیون‌های تخصصی موضوع مشارکت را بررسی کنند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون مذاکراتی میان معاونت اقتصادی شهرداری و رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد با شرکت تبرک صورت گرفته اما تا به امروز اتفاقی نیفتاده و تا جایی که ما مطلع هستیم بحث فروش نمایشگاه مطرح نیست.

* فروش نمایشگاه در صورت نفع و مصلحت شهر/اگر ضرورت ایجاب کند، چاره‌ای جز فروش نداریم

نایب رئیس شورای شهر مشهد نیز در اظهار نظری متفاوت به موضوع فروش نمایشگاه در صورتی که نفعی برای شهر داشته باشد، اشاره کرد و به خبرنگار فارس گفت: بحث فروش نمایشگاه در صورتی که نفعی از آن به شهر برسد مورد توجه قرار می‌گیرد و در حال حاضر مشاوران حقوقی و کارشناسان کمیسیون اقتصادی در حال بررسی این موضوع هستند.

محمد کمال سرویها تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری 3 هزار میلیارد تومان دیون به بانک‌‌ها دارد و اگر ضرورت ایجاب کند، هیچ چاره‌ای نداریم جزء اینکه نمایشگاه را به فروش برسانیم.

وی در زمینه فروش نمایشگاه به شرکت تبرک با توجه به تخلفات مالی که این شرکت داشته است، گفت: بی‌تردید این نمایشگاه باید به سرمایه‌گذار و شرکتی که به لحاظ قانونی مشکلی ندارد، واگذار شود.

وی عنوان کرد: مبحث فروش در قالب فراخوان اعلام می‌شود و هر شرکتی که مبلغ بالاتری را پیشنهاد داده و تخلف مالی هم در پرونده خود نداشته باشد، این نمایشگاه به او واگذار می‌شود.

در همین حال محمدحسین جهانبخش، از دیگر اعضای شورای شهر؛ نسبت به مسئله واگذاری یا مشارکت در توسعه این نمایشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: هنوز این موضوع جدی نیست و اتخاذ هر تصمیمی باید به تائید شورا برسد.

* شهرداری اختیاری برای فروش نمایشگاه ندارد

رئیس شورای شهر مشهد هم در حالی به فروش نمایشگاه بین‌المللی اشاره می‌کند که به اعتقاد وی شهرداری اختیاری برای فروش این مکان ندارد.

محسن انتظاری هروی تصریح کرد: تا زمانی که لایحه‌ای از سوی شهرداری به شورا ارائه نشود، نمی‌توان در رابطه با این مسئله اظهار نظری داشت، اما آنچه که قابل اهمیت بوده این است که شهرداری برای فروش سرمایه‌های خود تا سقف 10 میلیارد تومان مختار است و از آنجایی که مبلغ فروش نمایشگاه بیش از 10 میلیارد تومان است، شهرداری نمی‌تواند کاری در این زمینه انجام دهد.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد، مسئله فروش نمایشگاه را جدی ندانست و اظهار کرد: در مذاکراتی که با معاونت اقتصادی شهرداری و سرمایه‌گذار صورت گرفته، سخنی از فروش به میان نیامده و ما به دنبال بحث مشارکت در توسعه این مکان هستیم.

سید عبدالکریم جوادی بیان کرد: یکی از اهداف جدی شورای شهر توسعه نمایشگاه است و قرار نبوده تا نسبت به فروش آن اقدامی صورت پذیرد بنابراین باید منتظر نتایج نهایی مذاکرات بود و سپس اعلام نظر کرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر با چهار سرمایه‌گذار از جمله شرکت تبرک تفاهم‌نامه امضا شده است، افزود: با هر یک از این شرکت‌ها که به تفاهم نهایی برسیم، وارد مذاکرات جدی‌تر می‌شویم اما به نظر می‌رسد که شرکت تبرک گزینه‌ای جدی برای این موضوع نباشد.

برخی مدعی هستند که فروش نمایشگاه بین‌المللی در حیطه وظایف شورا و شهرداری نیست

محمد آصفی یزدی به عنوان یکی دیگر از اعضای شورای شهر مشهد معتقد است؛ در رابطه با نمایشگاه بین‌المللی اختلاف نظر وجود دارد زیرا برخی مدعی هستند که فروش و یا مشارکت در توسعه این نمایشگاه در حیطه وظایف و اختیارات شورا و شهرداری نیست.

وی افزود: با توجه به اختلاف نظر و شرایطی که پیش آمده باید در هیئت مدیره نمایشگاه تصمیم‌های لازم اتخاذ شود چرا که هم‌اکنون نمی‌توان در این ارتباط خبری را اعلام کرد.

آصفی یزدی در ارتباط با واگذاری نمایشگاه به شرکت تبرک تاکید کرد: این خبر صحت ندارد و قرار نبوده تا نمایشگاه به شرکت تبرک واگذار شود.

این مسئله پای استانداری را هم به میان کشید و در ارتباط با این موضوع محمد حسن واحدی، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با انتقاد شدید از مسئله فروش و واگذاری نمایشگاه مشهد به خبرنگار فارس گفت: فروش غرفه‌های نمایشگاه مشهد به شرکت تبرک به صلاح نبوده و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، معلوم نیست که بعد از این چه بلایی بر سر نمایشگاه بین‌المللی مشهد خواهد آمد.

* استانداری با ورود تبرک به این قضیه مخالف است

وی ادامه داد: سهامداران این نمایشگاه مشخص هستند و از آنجایی که این نمایشگاه با اهدافی مشخص برنامه‌ریزی شده نباید آن را به یک شخص حقیقی واگذار کرد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: استانداری با ورود تبرک به این قضیه مخالف بوده و هیچ لزوم و ضرورتی برای اینکه نمایشگاه این شهر با توجه به کارکردها و ظرفیت‌هایی که دارد به این شرکت واگذار شود، وجود ندارد.

به گفته وی نمایشگاه بین‌المللی برای معرفی استان و محصولاتی که در آن عرضه می‌شود، نقش به‌سزایی دارد و نباید به سادگی از کنار این مسئله گذر کرد و اجازه داد این مکان در اختیار تبرک قرار گیرد.

چندی پیش شهردار مشهد اعلام کرد که تا این زمان اقدامی برای فروش و یا واگذاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد انجام نداده و مسئله واگذاری برخی از غرفه‌های این محل به شرکت تبرک یک شایعه بوده و من آن را قویا تکذیب می‌کنم، اما سید صولت مرتضوی بر این مسئله نیز تاکید کرد که برای تامین نقدینگی، پرداخت دیون و توسعه سرمایه‌های خود اگر لازم باشد، ساختمان مرکزی شهرداری را نیز به فروش می‌رساند.

اکنون شایعات بسیاری حول محور نمایشگاه بین‌المللی مشهد وجود دارد و خیلی‌ها به کلی منکر مسئله فروش می‌شوند و در مقابل برخی دیگر موضوع مشارکت را رد کرده و مدعی هستند که واگذاری این مکان به اولویت این روزهای شهرداری تبدیل شده است؛ اما آنچه که به موج تائیدها و تکذیب‌ها دامن می زند، مسئله واگذاری نمایشگاه به شرکت تبرک بوده و این در حالی است که چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر تخلفات مالی این شرکت و ممنوعیت رسانه‌ها از تبلیغ برای این شرکت از سوی دادستان مشهد اعلام شده بود؛ در حال حاضر هنوز مشخص نیست که در ماجرای نمایشگاه و پشت پرده این موضوع چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

.................................

گزارش: مرضیه صاحبی



  
<   <<   51   52   53   54   55   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین