سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید



      • با توجه به مسایل پیش آمده برای شرکت های سرمایه گذاری سهام های غیر بورسی، روند تغییرات و اتفاقات در این شرکتها کند و بسیار آرام است و به طبع آن تحلیل روز ما نیز کمتر با تغییرات آنچنانی مواجه است.
  • پدیده شاندیز:
    حتی اگر بزرگترین شرکت سهامی خاص با افتتاح پروژه های زیاد نیز باشید نمی توان از گزند شایعات و مشکلات فرار کنید. شرکت ابنیه پدیده شاندیز نیز که طبق دستور دادستان قیمت خود را در 2 هزار و 12 تومان ثابت نگه داشته است از این قائله مستثتا نیست. پدیده شاندیز پس از بحران زیادی که برایش ایجاد شده بود کم کم به ساحل آرامش نزدیک می شود. گویا همانطور که یک ماه پیش برخی از سهام داران برای فروش سهام از یکدیگر سبقت می گرفتند حال پس از دیدن فعالیت این شرکت به صورت سه شیفت و افتتاح پروژه های پی در پی و از سوی دیگر جایزه ده درصدی متعلق به سهام داران در 24 بهمن ماه، دفاتر سهام شرکت شاهد صفهای بزرگ انصراف از فروش است. با توجه به عوض شدن روند مصاحبه های مسوولین کشوری شاید بتوان نتیجه گرفت پدیده به پایان دردسرها نزدیک می شود.

    تبرک:
    شاید اگر محمدرضا بوستانی مدیرعامل تبرک می دانست برایش به این میزان مشکلات به وجود می آید هیچ گاه به قول خودش ماشین بنزش را در پارکینگ نمی گذاشت تا راننده مردم باشد. تبرک در حال حاضر حدود 12 هزار سهام دار دارد که در پی تحویل برگه ی اصلی سهام به سهام دارانش است. این شرکت از ابتدای اسفند ماه ادامه روند بازخرید سهام خود را پی خواهد گرفت. آخرین قیمت بازخرید سهام تبرک 15 تومان بود.

    گرند سنتر:
    گرند سنتر شرکت پیشتاز افزایش قیمت در این روزهای بحران شرکت های سهامی خاص باز هم قیمت سهام پروژه ای خود را افزایش داد. این شرکت هر سهم پروژه ای خود را با قیمت 2 میلیون و 92 هزار تومان و هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 550 تومان بازخرید می کند.

    شرکت تعاونی ابرده:
    این شرکت جز معدود شرکت هایی است که ساکنین مشهد می توانند تبلیغات آن را در سطح شهر مشاهده کنند. طبق گفته مسئولین این شرکت، ارزش ذاتی هر سهم 400 تومان است.

    صد آبشار اخلمد:
    قیمت بازخرید این شرکت تا به لحظه ی نگارش این مطلب 17 تومان است.

    شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران:
    شرکتی که فقط به صورت شهری کار می کند و افراد مختلف حتی از شهر های مجاور نیز امکان خرید سهام این شرکت را ندارد. قیمت سهام این شرکت هزار تومان است اما هنوز به خاطر راه اندازی نشدن هیئت مدیره آن مشخص نشده است. پس از به حد نصاب رسیدن میزان سهام داران که 50 هزار نفر برآورد شده است از ابتدای سال آینده نگرش و هیئت مدیره ی شرکت مشخص خواهد شد
  •  



      
      • عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

        عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخورد با پدیده در این مقطع زمانی مطلوب نبوده و عوارض خاصی را به همراه دارد.
  •  

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت الاسلام روح الله بیگی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : امروز کسی نمی تواند منکر این مسئله شود که وقایعی نظیر آنچه در روزهای اخیر برای پدیده اتفاق افتاده و پرونده آن به دستگاه قضایی ورود یافته، تبعات و عوارض جدی چه در بعد روانی و اجتماعی ونیز اقتصادی در جامعه دارد.

    وی خاطرنشان کرد: همواره باید اقدامات پیشگیرانه را قبل از آنکه چنین مسائلی در سطح گسترده جامعه فراگیر شود انجام دهیم.

    بیگی با تاکید بر اینکه بهترین اقدام در حوزه چنین رخدادهایی تدابیر پیشگیرانه است، ادامه داد: منظور از اقدام پیشگیرانه آن است که باید مدیریت و نظارت به گونه ای انجام شود که کار به اینجا نرسید و علاج واقعی انجام می گرفت.

    وی تصریح کرد: در برخورد با شرکت پدیده نباید به گونه ای عمل شود که علاوه بر وضعیت مشوش سهامداران سایر مردم هم به بازار سرمایه بدبین شوند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:هر چند پدیده با عنوان یک شرکت سهامی خاص در قالب سهامی عام مبادرت به فروش سهام کرده اما این مسئله را نیز باید مورد توجه قرار داد در این برخورد سهامداران آن دچار تشویش نشوند.

    وی تصریح کرد: نباید به گونه ای عمل شود که عموم مردمی که قصد ورود به بازار سرمایه دارند، نسبت به این فضا بدبین شده و کنار بکشند.

    حجت الاسلام روح الله بیگی با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه در مواجه با عملکرد شرکت های سرمایه گذاری گفت: باید اقدامات لازم در زمینه پدیده انجام شده و سریعتر وضعیت سهام داران تعیین تکلیف شود.

    وی افزود: در حال حاضر پرونده در دست بررسی بوده که نتایج آن از طریق دستگاه قضا اعلام می شود.
    این نماینده مجلس افزود: افزایش قیمت سهام و از سویی تردید در اینکه به مقدار سهام عرضه شده آیا دارایی دارد و کفاف سرمایه های مردم را می دهد یا نمیدهد از جمله سوالات و دلایل بزرگ پرونده تخلفات پدیده است.


  •   


      • دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین اقدامات کمیسیون قضائی تشکیل شده برای بررسی پرونده پدیده شاندیز عنوان کرد:‌ جزئیات اقدامات انجام شده بر تشریح فعالیت‌های این کمیسیون از سوی دادستان مشهد اعلام خواهدشد.
  •  

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیشب در حاشیه همایش بزرگداشت سی‌ و‌ ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: وقتی که مواردی در ارتباط با تخلفات پدیده شاندیز به دادستانی مشهد اعلام شد شخص دادستان مشهد با همکاری ریاست کل دادگستری خراسان رضوی اقدامات لازم را در خصوص این پرونده انجام داده‌اند.
    وی در ارتباط ‌با شایعات مطرح شده در خصوص ارتباط موسسه میزان و دستگاه قضا اظهار کرد: این موسسه هیچگونه ارتباط و وابستگی به قوه‌قضائیه ندارد و این موضوع نیز از سوی مسئولان بارها اعلام شده است.
    وی افزود: برای رسیدن مردم به حقوق خود قانون همه چیز را مشخص کرده و از این نظر هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد


  •   

                         رکابزنی دوچرخه سواران شاندیزی به مناسبت دهه فجر

    به گزارش امور فرهنگی پدیده، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره همایش دوچرخه سواری به همت و حمایت معنوی معاونت فرهنگی شرکت پدیده و با شعار من عاشق محمد (ص) هستم برگزار شد.

    در این همایش30نفر از دوچرخه سواران جوان شاندیزی روز دوشنبه بیست بهمن از شهر رویایی پدیده شاندیز حرکت خود را آغاز و بعد از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع ویرانی به سمت حرم مطهر رضوی (ع) رکاب زدند که مورد استقبال زائرین و مجاورین قرار گرفته و پس از آن به زیارت آن امام رئوف نائل گشتند.

     

     



      
        • پردیسبان:

          سهام داران این شرکت پس از برگزاری دادگاه و جلسه مترصد آخر هفته هستند تا طبق قول مسوولان شرکت بازخرید سهام را آغاز کند. دهقان در این جلسه قول داده بود با فروش املاک شخصی خود پول سهام داران را بر گرداند.
    • پدیده شاندیز:
      در پی نزدیک شدن به سهام جایزه ی 10 درصدی افراد زیادی از فروش سهام انصراف می دهند و برای ترغیب افراد دیگر برگه ی انصراف خود را بر روی گروه های شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند. پدیده شاندیز طبق قول مسوولان قرار است 24 بهمن ماه این سهام جایزه را به سهام دارانش اعطا کند. قیمت هر سهم پدیده شاندیز همچنان در 2 هزار و 12 تومان ثابت است.

      تبرک:
      مسوولان تبرک همچنان در حال تحویل برگه های اصلی سهام به سهام داران اند. این شرکت به علت مشغله ی زیاد این امر تا پایان این ماه امکان بازخرید سهام خود را ندارد. آخرین قیمت بازخرید تبرک 15 تومان بود.

      شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران:
      این شرکت در پی جذب سهام دار در شعب بانک توسعه و تعاون است. صرفا افرادی که ساکن تهران اند می توانند با مراجعه به 17 شعبه ی این بانک سهام این شرکت را با قیمت هزار تومان خریداری نمایند. آمار دقیقی از تعداد افراد ثبت نام کننده در این شرکت در دست نیست.

      گرند سنتر:
      اگر در روز پنج شنبه این شرکت افزایش قیمت داشته باشد با توجه به روند فعلی هیچ کس متعجب نخواهد شد. در حالی که شرکت های سهامی خاص با مشکل مواجه اند اما گرند سنتر در دو ماه بیش از 33 درصد قیمت خود را افزایش داده است. قیمت سهام پروژه ای 2 میلیون و 82 هزار تومان و قیمت هر سهم شرکتی 2 هزار و 550 تومان است.

      شرکت تعاونی ابرده:
      این شرکت فروش سهام ندارد اما بازخرید سهام امکان پذیر است. ارزش هر سهم این شرکت 400 تومان است.

      صد آبشار اخلمد:
      این شرکت هر سهام خود را با قیمت 17 تومان بازخرید می نماید اما فعلا تصمیمی برای فروش سهام ندارد


      
    <   <<   21   22   23   24   25   >>   >
    نام و نام خانوادگی :
    شماره موبایل :
    عنوان پیغام:
    پیغام :

    کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
    Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
    بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین