سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

احداث باغ گیاهان دریایی در شهرافسانه ای پدیده کیش

 


باغ گیاهان دریایی در آب‌های سواحل مرجانی جزیره کیش احداث می‌شود.
به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، این باغ که با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با انواع گیاهان دریایی خلیج فارس ساخته می‌شود بخشی از شهر افسانه‌ای پدیده کیش خواهد بود.
 گفتنی است وجود گونه‌های گیاهی ویژه در مناطق مختلف خلیج فارس یکی از دلایل استقبال گردشگران ازاین منطقه است که با احداث باغ دریایی کیش، امکان بازدید از تمامی این گیاهان در یک نقطه فراهم خواهد شد.

 



  

نصب بیش از 140 اثرارزشمند هنری درشهررویایی پدیده شاندیز

 


گروه شرکت های پدیده بیش از 140 اثر ارزشمند هنری را در شهر رویایی پدیده شاندیز نصب خواهد کرد.
به گزارش گروه شرکت های پدیده، این اقدام به منظور بالابردن سواد بصری بازدیدکنندگان از شهر رویایی پدیده شاندیز و افزایش جاذبه های هنری این مجموعه به مرور زمان صورت خواهد گرفت.
بر پایه این گزارش در گام نخست اجرای این طرح هنری عظیم، دو اثر "بیعت" و "دروازه بهشت " که دارای مضامین فرهنگی و مذهبی تا پایان سال جاری در شهر رویایی پدیده نصب خواهند شد.
دروازه بهشت به گونه‌ای طراحی و مکان‌یابی شده است که بازدیدکنندگان با عبور  از آن مجسمه های 12 سردار شهید برجسته خراسانی دفاع مقدس را  مشاهده خواهند کرد.
گفتنی است هم اکنون و به صورت همزمان مجسمه‌های 2 متری برنزین سرداران شهید نیز به منظور نصب در پشت دروازه بهشت در حال ساخت است.



  

      • جلسه سهامداران پردیسبان با مدیران این شرکت در مشهد برگزار شد.

       

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، عصر روز گذشته جلسه ای با حضور سعید اسفندیاری مدیر عامل این شرکت و حدود 200 نفر از سهامداران شرکت در دفتر هاشمیه برگزار شد.
    سهام داران پردیسبان در مشهد که حجم عمده سهامداران این شرکت را شامل می شوند در این جلسه به بیان دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.
    نمایندگان سهامداران در جلسه خواستار رسیدگی سریع به وضعیت سهام شدند. عمده تقاضای آنها از مدیران پردیسبان بحث بازخرید سهام و برگشت پولشان بود.
    در ادامه اسفندیاری به بیان برخی راهکارهای این شرکت برای عبور از بحران مالی پرداخت. وی با اشاره به بلوکه شدن حسابهای شرکت از سوی دادستانی، به تشریح سیاستهای تشویقی شرکت در این باره پرداخت.
    وی در عین حال از تلاش شرکت برای تامین نقدینگی لازم برای پروژه خبر داد.
    در پایان این جلسه دهقان یکی از مدیران دفتر پردیسبان در مشهد به آنان قول داد تا روز پنج شنبه وضعیت نقدینگی سهام داران را مشخص کند.


  


      • پدیده شاندیز:
        روز پنج شنبه پدیده شاندیز خیابان سنگ فرش خود را با حضور بیش از 2 هزار سهام دار خود و چند نفر از چهره های مشهور سینما و تلویزیون برگزار کرد.
  •  

  • مدیرعامل پدیده در این مراسم صرفا به ذکر یک جمله "من حرف نمی زنم عمل می کنم" بسنده کرد. افتتاح های پدیده شاندیز از یک سمت و رویکرد مثبت برخی از مسئولین از سویی دیگر باعث شده افزایش انصراف از فروش سهام داران شده است. پدیده قرار است جمعه این هفته به سهام داران خود ده درصد سهام جایزه بدهد.
    قیمت سهام پدیده شاندیز 2 هزار و 12 تومان است.

    تبرک:
    رفت و آمد در دفتر تبرک به علت آماده شدن برگه اصلی سهام بسیار بالاست. تبرک به همین دلیل تا ابتدای اسفند ماه سهام خود را بازخرید نخواهد کرد. آخرین قیمت سهام تبرک 15 تومان است.

    شرکت تعاونی ابرده:
    در حال حاضر این شرکت پذیرش عضو جدید در قالب فروش سهام ندارد. نقل و انتقال سهام نیز در این شرکت مطابق ضوابط قانونی انجام میپذیرد. ارز هر سهم ابرده نیز مانند چند روز گذشته در قیمت 400 تومان ثابت مانده است.

    گرند سنتر:
    شرکت گرند سهام پروژه ای خود را با قیمت 2 میلیون و 82 هزار تومان و سهام شرکتی را با قیمت 2 هزار و 550 تومان به فروش می رساند. این شرکت روز پنج شنبه قیمت سهام پروژه ای خود را افزایش داده بود.

    پردیسبان:
    شرکت پردیسبان که با تجمع سهام داران مقابل درب دفتر هاشمیه مشهد مواجه شده بود و تنها حاضر به بازخرید 40 درصد سهام بود. مدیرعامل شرکت امروز ساعت 8 صبح در جلسه دادگاه حاضر می شود. فعلا از این جلسه و مسائل مطرح شده خبری در دست نیست. لازم به ذکر است پردیسبان امروز جلسه ای را با سهام داران خود در دفتر هاشمیه برگزار خواهد کرد.


    شرکت توسعه و عمران تهران:
    این شرکت نیز همچنان به جذب سهامدار مشغول است و سهام خود را به قیمت هزار تومان به شهروندان تهرانی عرضه می کند.


  •   
      • عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:


        عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: راهکار برخورد با پدیده بستن دفاتر فروش سهام نبود و این پرونده باید به دور از جنجال های رسانه ای رسیدگی می شد.
  •  

  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت الاسلام محمد رجایی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جدا از تمامی موضوعات پدیده آنچه مهم و قابل توجه بود آنکه راهکار برخورد با موسسه و مجموعه ای نظیر پدیده حال چه تخلف کرده باشد و چه نکرده باشد، بستن دفاتر فروش سهام نیست.
    وی با بیان اینکه به طور قطع هدف از پلمب دفاتر پدیده، جلوگیری از فروش سهام بوده است، افزود: این موضوع به شکل دیگری با آرامش بیشتر می توانست از سوی دادستان مطرح شود.
    نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعنوان مثال می توانستند اعلام کنند، در بازه زمانی مشخصی خرید و فروش سهام ممنوعیت دارد و پس از آن قوه قضائیه به دور از جنجال های رسانه ای این پرونده را سریع و بدون نوبت بررسی می کرد.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روش که دفاتر فروش سهام در سراسر کشور بسته شود جو سنگین روانی ایجاد کرده و به طور حتم تبعات و عوارض منفی بدنبال دارد.
    رجایی ادامه داد: فرض را بر این می گیریم که پدیده معادل سهام هایی که فروخته دارایی و املاک داشته باشد اما همین که به شکل ضربتی همه سهامداران جهت فروش سهام خود و دریافت پول به پدیده هجوم بیاورند این شرکت با مشکلات جدی مواجه می شود.
    وی گفت: چنانکه در مورد بانک ها هم این موضوع صدق می کند، اگر بانکی در یک مقطع زمانی تمامی ذیحساب های آن، خواستار بازگشت و وصول پول خود باشند به طور حتم آن بانک ورشکست می شود.
    نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ای کاش پرونده پدیده به دور از این جنجال های رسانه ای رسیدگی می شد چرا که همین جنجال های رسانه ای سبب ایجاد مشکلات مصنوعی شده و فضای روانی در میان سهام داران و عموم مردم ایجاد کرده است.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گاهی اوقات برخی اقدامات می تواند صدمات جبران ناپذیر داشته باشد و بازگشت و جلب اعتماد عمومی امری دشوار خواهد شد.
    وی گفت: همین موضوع نگرانی ما برای حاکم شدن فضای بی اعتمادی مردم در سرمایه گذاری بخش خصوصی پس از جریانات پدیده است.
    رجایی تاکید کرد: در جلسه ای که مجمع نمایندگان با مسئولان استان داشتند یک توافق جمعی وجود داشت که باید به طور دقیق به پرونده پدیده رسیدگی شود به طوری که حقی از مردم و سهامداران معمولی ضایع نگردد و چنانچه سهام فروخته شده بیش از املاک پدیده باشد ما به التفاوت باید از سهام مدیرعامل پدیده و نزدیکان ایشان کسر شود تا سهام داران عادی متضرر نگردند.


  •   
    <   <<   21   22   23   24   25   >>   >
    نام و نام خانوادگی :
    شماره موبایل :
    عنوان پیغام:
    پیغام :

    کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
    Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
    بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین