سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

***پرونده پدیده به مجلس کشیده شد

اما مشهد و شهرستان طرقبه وشاندیز چندین نماینده درمجلس شورای اسلامی دارد که از فعالترین نمایندگان هستند؛ ضمن اینکه علاوه بر این نمایندگان طی ماهها و سالهای قبل چندین و چند نماینده دیگر ازمجلس شورای اسلامی به دعوت مجموعه پدیده راهی مشهد شده و ضمن بازدید از این مجموعه به تعریف و تمجید از مدیریت ان پرداختند ؛ شاید مروری بر ارشیو مطبوعات بهتر به این نمایندگان یاداورشود که چه گفتندو امروز کجایند که درمقابل سخنانشان پاسخگو باشند ؛ اصلا همین نمایندگان مشهدو طرقبه وشاندیز چرا تا همین چند روز قبل که دادستان برای پدیده حکم صادر کرد سکوت کرده بودندو هرکز خواستار پیگیری این فعالیتها نبودند.

بگذریم ؛ اما رییس کمیسیون اصل 90 درست درزمانی که بحث زمینهای پدیده دراین کمیسیون مطرح بود سری به پروژه زدو اظهاراتی داشت که صد البته مسوولان پدیده استفاده تبلیغاتی خودرا از ان بردند ولی امروز میشنویم که این پرونده درکمیسیون باید رسیدگی شود.

درهمان زمان رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت بود که  شهر رویایی پدیده در نوع خودش در کشور بی‌نظیر است.

 محمدعلی پورمختار در حاشیه بازدید از پروژه "شهر رویایی پدیده" در شاندیز مشهد اظهار داشت: پروژه شهر رویایی پدیده با بکارگیری حدود 30 هزار نفر، ایجاد اشتغال برای آن‌ها و نیز جذب سرمایه‌های کوچک مردمی در این مسیر، یک کار ارزشمند و ماندگار است و باید از کسانی که در مرحله اول فکر این حرکت را داشتند و سپس آن را به مرحله اجرا در آورده‌اند، تشکر کرد.

وی افزود: فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه‌ای که در حال ساخت است، به اعتقاد بنده بیانگر یک عزم ملی است. این حرکت می‌تواند هم جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه و هم پاسخ‌گوی مطالبات به حق مردم کشورمان باشد.

 نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: در فضای اقتصاد مقاومتی ما نیاز به کار، تلاش و تولید داریم و می‌بایست با تکیه بر توانمندی‌های اقتصادی و نیروی انسانی، مجموعه‌های مختلف نسبت به حمایت از سرمایه‌گذاران و استفاده از این امکان و ظرفیت خوب و بالا اقدام عملی کنند. 

 همچنین در این بازدید غلامرضا اسداللهی، نماینده مردم تربت‌جام و تایباد در مشهد شورای اسلامی، با اشاره به پروژه شهر رویایی پدیده شاندیز گفت: این پروژه به لحاظ حجم کاری و مدیریت درآمدهای مردمی کاری بی‌نظیر در سطح کشور است.

 وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری بالا در این پروژه از سوی مردم بزرگترین پشتوانه مجموعه پدیده است.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حمایت از این حرکت خاطرنشان کرد: امروز دولت باید مشکلات بر سر راه سرمایه‌گذاران داخلی را بردارد. ما اگر واقعا زمینه‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم و حمایت‌های لازم را از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران‌مان انجام دهیم، می‌توانیم از خیلی کشورهای در حال توسعه جلو بزنیم. به شرطی که به جو التهابی برای کارآفرینان دامن نزنیم و زمینه فرار سرمایه‌گذاران از کشور را فراهم نکنیم.

انچه خواندید سخنان نمایندگان درماههای گذشته بودو اما امروز چه بر زبان میرانند ؛ سخنانی که حکایت از چرخش در موضع آنها دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 به استاندار در مورد تخلفات پدیده تذکر داده بود، گفت: به عقیده بنده ریشه این تخلفات همان غفلت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و در نهایت فساد اداری است.

سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 مجلس با توجه به شکایات واصله در مورد تخلفات پدیده به استاندار خراسان رضوی تذکراتی داده بود، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در موضوع تخلفات شرکت‌هایی نظیر پدیده، تبرک و پردیسبان گزارش‌هایی داشته اما مسئول رسیدگی به این موضوعات دستگاه‌های اجرایی و مقامات قضائی هستند.

وی افزود: مجلس و به ویژه کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد تخلفات این شرکت‌ها در قالب نامه‌ای به استاندار خراسان رضوی تذکراتی داده بودند که باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از اینکه عموم مردم از تکرار چنین تخلفاتی خسته شده‌اند، خاطرنشان کرد: تخلفاتی نظیر تخلفات شرکت پدیده معلول بوده نه علت، علت چنین ماجراهایی بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی و فساد اداری است.

قاضی‌زاده تصریح کرد: این مسئله صحیح بوده که باید آزادی عمل برای فعالان اقتصادی در چارچوب قانون ایجاد شود اما این موضوع نباید منجر به سهل انگاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخورد سطحی با چنین تخلفاتی کاری عبث و بیهوده بوده و باید چنین مشکلاتی به شکل ریشه‌ای حل شود که به عقیده بنده ریشه این تخلفات همان غفلت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و در نهایت فساد اداری است.

وی اظهار کرد: مردم ما از این دست تخلفات و ماجراها کم ندیده‌ و حقیقتا امروز خسته شده‌اند، باید علاوه بر معلولان این تخلف، با علت‌های وقوع چنین تخلفاتی برخورد قاطع وجدی صورت گیرد.

دراین راستا رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود خانه ملت به پرونده پدیده خبر داد و مطالبه مردمی را علت ورود نمایندگان به این پرونده عنوان کرد.

سیدمهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، از ورود قوه مقننه به پرونده شرکت‌های پدیده، تبرک و پردیسبان خبر داد.

وی افزود: ‌با توجه به مطالبه عمومی شکل گرفته از مجلس و مراجعات مردم، به این پرونده ورود می‌کنیم.

هاشمی با بیان اینکه از قوه قضائیه حمایت می‌کنیم، در پاسخ به این سوال که مجلس در برابر فشارها به دستگاه قضا در این پرونده‌‌ها چه اقدامی می‌کند؟ گفت: دستگاه قضا مستقل عمل می‌کند و قطعا مجلس شورای اسلامی در برابر فشارها از این دستگاه حمایت خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، اظهار داشت: باید جلوی کسانی که در جهت خلاف این تدابیر و فرمایشات عمل می‌کنند، گرفته شود.

درعین حال نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس از پیگیری پرونده پدیده توسط مجلس خبر داد و گفت: قوه قضائیه از وقوع موارد مشابه جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی مراکز غیرقانونی فروش سهام شرکت پدیده شاندیز در مشهد توسط دادستان این شهر، گفت: باید از اقدام قوه قضائیه در برخورد با اعمال متخلفانه این شرکت تشکر کرد، البته آنچه که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که قوه قضائیه باید از بروز مواردی مشابه جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر قوه قضائیه باید با به گونه‌ای عمل کند تا زمینه برای فعالیت شفاف و مثبت شرکت‌ها فراهم شده و از فعالیت شرکت‌های متخلف تحت عناوین مختلف جلوگیری به عمل آید.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: مجلس بر حسب وظیفه نظارتی خود موضوع پدیده شاندیز را مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

همچنین رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فروش سهام پدیده شاندیز را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم و از دستگاه‌ها قضا نیز می‌خواهیم که با مثل همیشه متخلفان با قاطعیت برخورد کند.

«امیر خجسته» رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی ؛ درباره تحرکات پدیده شاندیز در اقدام فروش سهام اظهارداشت: اقدام پدیده در فروش سهام غیر قانونی است و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه باید با قاطعیت وارد عمل شوند.

وی درباره اهمیت بررسی این موضوع و لزوم مسدود کردن سایت فروش سهام پدیده ادامه داد: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم که مراقب این تخلفات باشند و باید تمامی ارگان‌ها با جدیت در این زمینه وارد عمل شوند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی "قوه قضاییه"، "سازمان بازرسی" و "وزارت اطلاعات" در این باره تأکید کرد: قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های نظارتی باید وارد عمل شوند و با تخلفات به شدت برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایر متخلفین باشد.

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در کمیسیون متبوعش بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع فروش اوراق پدیده شاندیز را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی نیز می‌خواهیم که با قدرت وارد عمل شوند و در این باره نقش‌آفرینی کنند.

دراین راستا همچنین یک عضو کمیسیون فضایی مجلس گفت: مجلس پرونده پدیده شاندیز را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و قوه قضائیه هم باید به صورت قاطع به این پرونده رسیدگی کند.

محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تعطیلی دفاتر فروش سهام شرکت پدیده شاندیز در مشهد از سوی دادستانی، گفت: قوه قضائیه باید با این موضوع و موارد مشابه با جدیت کامل برخورد کند تا دیگر شاهد اتفاقات مشابه در سطح کشور نباشیم.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای ایفای وظایف نظارتی خود پرونده فروش سهام پدیده شاندیز را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهد تا از هرگونه اطاله دادرسی در خصوص این پرونده پرهیز شده و موضوع با سرعت بیشتر در قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: سهام شرکت‌هایی همچون پدیده شاندیز و سایر شرکت‌های مطرح باید در بورس عرضه شود و مردم با کسب اطلاعات لازم در مورد ارزش سهام این شرکت‌ها اقدام به خرید و فروش آنها کند.

دراین خصوص یک عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از بررسی صلاحیت و صداقت آگهی‌ها و راهکارهای سنجش آن در جلسه هفته آینده این ستاد خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از بررسی پرونده شرکت پدیده شاندیز در جلسه دوشنبه هفته آینده ستاد مذکور خبر داد.

وی همچنین بررسی صلاحیت و صداقت آگهی‌های تلویزیونی را یکی دیگر از دستور کارهای جلسه هفته آینده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌ها آگهی تلویزیونی می‌دهند و این آگهی‌ها بدون تأیید هیچ مرجعی پخش می‌شود، به نظر می‌آید باید هر آگهی بسته به موضوع توسط مرجع مربوطه تأیید شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از لزوم سنجش صلاحیت و صداقت آگهی‌ها خاطرنشان کرد: باید آگهی‌ها را سنجید تا میزان صداقت و صلاحیت آنها مورد سنجش قرار گیرد. تا شاهد نباشیم در آگهی‌ها مطالب کذب بیان شود.

یوسفیان ملا همچنین تصریح کرد: در جلسه ستاد که معاونان اداری مالی و سیاسی سازمان صدا و سیما حضور دارند راهکارهای سنجش صداقت و صلاحیت آگهی‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت ستاد مصوبه‌ای در این زمینه خواهد داشت که طی آن آگهی‌ها با سنجش صلاحیت و صداقت آنها به اطلاع عموم برسد.

 



نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین