سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

مروری بر روند قانونمداری بررسی مجموعه تفریحی- گردشگری آبیک(2)

روابط عمومی و امور بین الملل- برپایه فعالیت قانونمند مدیریت شرکت در امور جاری، بیش از سه سال است که مراحل اداری و کارشناسی برای احداث مجموعه تفریحی- گردشگری کاسپین آبیک از مراجع ذیصلاح استانی و ملی دنبال می شود. بدین وسیله برای تنویر افکار عمومی و اطلاع بیشتر سهامداران محترم، نسبت به ارایه برخی از موافقت نامه ها و مجوزهای مربوطه اخذ شده مبادرت می شود. در ادامه، جایگاه و فرآیند تامین آب پروژه بیان می شود.

 در ادامه پیگیری‌های لازم برای أخذ مجوزهای مربوطه از مراجع استان قزوین، سرمایه‌گذار طرح نسبت به پیگیری نحوه و میزان تأمین آب اقدام نمود. سپس با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و گذراندن مراحل قانونی، شرکت آب منطقه‌ای قزوین در مورخ 22/12/92 اعلام کرد میزان آب مورد نیاز پروژه را از منابع موجود استانی قابل تأمین می باشد. همچنین در جلسه‌ای که در مورخ 25/2/93 باحضور نمایندگان شرکت آب منطقه‌ای، استانداری، میراث فرهنگی، اداره کل راه و شهرسازی، مشاور و سرمایه‌گذار پروژه برگزار شد، حاضرین میزان آب برآوردشده برای پروژه را موردتأیید قرار دادند.

همچنین با توجه به درخواست شورای عالی شهرسازی و معماری مبنی بر ارایه نظر نهایی وزارت نیرو درباره میزان تخصیص منابع آب مجموعه مورد نظر، هماهنگی های لازم با وزارت نیرو و بویژه دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفا صورت گرفت.

در نهایت وزارت نیرو در تاریخ 6/8/93 ، امکان‌پذیری تامین آب مجموعه را با رعایت موارد قانونی به  شورای عالی شهرسازی و معماری اعلام نمود.

شایان ذکر است که بر اساس برنامه ریزی ها و طرح کلان مشاور مجموعه مذکور، تلاش خواهد شد که از جدیدترین روش ها و فناوری های استفاده بهینه از انرژی و بویژه آب بهره گرفته شود و استفاده مجدد از آن در قالب تصفیه بهداشتی مدنظر خواهد بود.



  

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز: فعالیتهای شرکت پدیده در بخشهای مختلف در حال اجرا و پیگیری است

 


مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: مجموعه فعالیتهای شرکت پدیده در بخشهای مختلف ساخت و ساز، رستورانها، اداری، بازارهای فروش و امکانات گردشگری در حال اجرا و پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده ، سعید ورودی در گفتگو با خبرنگار اکوسنتر با بیان این مطلب افزود: ساخت و ساز پروژه ها در شهرهای شاندیز و کیش همچون گذشته به صورت شبانه روزی ادامه دارد و روند اخذ مجوزهای مربوط به پروژه های جدید در شهرهای مختلف کشور نیز با سرعت در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: مجموعه رستورانهای پدیده در تهران و شاندیز و کیش نیز به ارائه خدمات به عموم مراجعان مشغول هستند. همچنین هایپر مارکت پدیده در شاندیز و بازار بزرگ پدیده در کیش نیز به سرویس دهی به عموم علاقمندان مشغولند.
رئیـس شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز تاکید کرد: آنچه در رسانه ها مبنی بر تعطیلی طرح شده مربوط به برخی دفاتر انتقال سهام می باشد.
ورودی خاطر نشان ساخت: روند پرونده قضایی در دادستانی مشهد نیز از سوی هیات مدیره و دفتر حقوقی مجموعه در حال انجام بوده و ضمن تاکید بر تمکین به رای و نظر دستگاه قضایی تا حصول نتیجه کامل ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: شرکت پدیده به عنوان یکی از پرچم داران اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری خود را سرباز کوچکی از این نظام می داند و همواره تلاش می کند تا با عزم ملی بتواند در میهن اسلامی و عزیز ایران برنامه های اقتصادی خود را پیش ببرد.

 



  

عملیات انجام شده در پروژه سیزدهم (نسترن)


طی گزارش روابط عمومی شرکت کیمیا درهفته گذشته عملیات  ساختمانی در این پروژه صورت گرفته است که به شرح زیر می باشد:
1- آغازاجرای عملیات سقف ششم پروژه
2- آغاز دیوارچینی طبقه اول
3- جوشکاری راه پله طبقه پنجم
4- کندن چاه‌های آب باران و فاضلاب زیرزمین 



  

عملیات انجام شده در پروژه سیزدهم (نسترن)


طی گزارش روابط عمومی شرکت کیمیا درهفته گذشته عملیات  ساختمانی در این پروژه صورت گرفته است که به شرح زیر می باشد:
1- آغازاجرای عملیات سقف ششم پروژه
2- آغاز دیوارچینی طبقه اول
3- جوشکاری راه پله طبقه پنجم
4- کندن چاه‌های آب باران و فاضلاب زیرزمین 



  

پایان خاک‌ برداری پروژه هفدهم (محمدیه)

 

طی گزارش روابط عمومی شرکت کیمیا در تاریخ 17/10/93 خاک برداری پروژه هفدهم آغاز و در تاریخ 18/10/93 با خاک برداری از سطوح مورد نظر به پایان رسید.عملیات آماده سازی و مسطح نمودن محل فونداسیون جهت اجرای بتن مگر از 20/10/93.درحال انجام است.

 



  
<   <<   46   47   48   49   50   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین