سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید



      • رییس کمیسیون اصل 90 اعلام کرد: بدهی 94 هزار میلیاردی تومانی شرکت پدیده شاندیز نیاز مند تایید کارشناسان است.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، محمدعلی پورمختار روز دوشنبه در نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان های کشور افزود: در این زمینه درخواست کارشناس کرده ایم تا موضوع را ارزیابی کرده و تطابق میزان سهامی که فروخته شده و میزان اموال دارایی شرکت بررسی شود و از این طریق سهام را جایگزین اموال کرده و بدهی مردم بازگردد.

    وی اضافه کرد: حدود یک سال موضوع پدیده شاندیز در دست بررسی است و جلسات زیادی برگزار شده و از مسوولان مختلف دعوت و از محل بازدید بعمل آمده است.

    وی گفت: موضوع فروش سهام نحوه تطبیق ارزش سهام با دارایی و اموال و همچنین مجوز و تغییر کاربری این شرکت موضوع بحث است.

    پورمختار اضافه کرد: اصل فروش سهام که به شکل عام واگذار شده است ایرادی قانونی داشته و باید اصلاح شود.

    رییس کمیسیون اصل 90 افزود: مکاتبات زیادی در این زمینه با وزارت شهرسازی و کشاورزی انجام شده تا راهکار را بررسی کرده و هرچه زودتر میزان عوارض و هزینه های دولتی را تعیین و اخذ کنند.

    پورمختار در مورد پرونده کرسنت گفت: این پرونده در قوه قضاییه نیست و در شورای عالی امنیت ملی مطرح است. چرا که مصوبه این شورا تاکید دارد این موضوع در شورای عالی امنیت ملی بررسی شود و تمام دستگاه هایی که اطلاع دارند تابع این مصوبه هستند.

    رییس کمیسیون اصل 90 در مورد برخورد با دانه درشت ها گفت: با آنها همچون پرونده کرسنت برخورد خواهد شد و گزارشاتی اگر ارائه شود سریع تر ورود کرده، به متولیان امر اطلاع داده تا این موضوع را بررسی کنند.

    وی تصریح کرد: پرونده کرسنت از نظر محتوایی طبقه بنده شده و قابل انتشار نیست اما آن قسمت هایی که قابل انتشار باشد را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما تصمیم جدی ما این است تا بر اساس یافته ها با مسئولان و مدیران خاطی برخورد کنیم.

    پورمختار اضافه کرد: بویژه مدیرانی که به صورت متوالی پست داشته باشند. اما مدیری که یکبار اشتباه کرده چه سهوا و یا تعمدی با تذکراتی که داده می شود اصلاح خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در زمینه پرونده جرایم اقتصادی اسامی را آماده کرده ایم، گفت: آنچه در قوه قضاییه آمده این است که بعد از صدور رای اجازه داریم اسامی را اعلام کنیم اما قبل از آن ممنوع است اما این قانون شامل کمیسیون اصل 90 نمی شود.

    پورمختار در مورد اعلام اسامی بدهکاران بانکی گفت: این بدهکاران دسته بندی شده اند و در جلسات متعدد بسیاری از متولیان آمده اند و توافق کرده اند تا به بانک ها بدهی های خود را در زمان هایی که تمدید شده است پرداخت کنند در غیر این صورت اقدام عملی انجام شده و اسامی رسانه ای می شوند. البته بخشی از این اسامی شامل مدیران در رده های مختلف هستند.

    رییس کمیسیون اصل 90 در خصوص شایعه اختلاس 12 هزار میلیاری گفت: آمارهای مختلفی اعلام شده و وزیر اقتصاد آن را اصلاح کرده، از سوی دیگر رییس بانک مرکزی مبلغ 70 میلیارد تومانی را که شامل گردش مالی و حسابداری در طول 5 تا 6 سال بوده و به این مبلغ رسیده را عنوان کرده و البته این عددی نیست که یکجا برداشت شده باشد.

    وی افزود: نگاه رییس بانک مرکزی این است که جزئیات و نحوه کار باید به دستگاه قضایی سپرده شود اما باید این موضوع در بانک مرکزی بررسی شود چون نیازمند کار کارشناسی است.


  


    • شرکت گرندسنتر قیمت سهام شرکتی خود را یک درصد افزایش داد.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، به نقل از روابط عمومی گرندسنتر قیمت هر سهم شرکتی گرند سنتر با افزایش 25 تومان به 2 هزار و 450 تومان رسید.
بنابراین گزارش سهام شرکت گرند سنتر برای دومین بار در ده روز گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است.
این افزایش قیمت در حالی است که تمامی سهام های غیر بورسی مورد هجمه ی رسانه ها بوده و به دستور دادستان اجازه افزایش قیمت ندارند و سعی می کنند در سکوت خبری به کار خود ادامه دهند.
از طرفی برخی ار این شرکت ها لازم به ذکر است قیمت سهام پروژه ای در قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان ثابت مانده است.



  

مشخصات پروژه هوپاد

3310 متر مربع مساحت زمین پروژه
9910 متر مربع زیربنای پروژه
1500 متر مربع فضای سبز اختصاصی
63 واحد مسکونی
24 ماه زمان اتمام پروژه
سونا و جکوزی مجهز و مدرن
استخر اختصاصی
رستوران و کافی شاپ
سالن بولینگ و بیلیارد
زمین بازی کودکان
هوا درمانی در هوپاد

هوا درمانی چیست؟

بهبود بعضی بیماری ها یا رفع خستگی های جسمی و روحی با تغییر موقت محل زندگی و اقامت در مکانی که اکسیژن با غلظت بیشتر در هوای آن موجود است را هوا درمانی می نامند.هوا درمانی به روند بهبود چه بیماری هایی کمک می کند؟محققان دریافته اند که اکسیژن درمانی برای مقابله با چین و چروک های پوستی ناشی از تشعشعات فرا بنفش خورشیدی مفید است .

همچنین به تسریع در بهبودی پس از عمل جراحی ,آلزایمر,ام اس(ms)و …نیز کمک می کند.



  

      • تاریخ:1393/10/21   ساعت:09:37
        سهام > سهام های غیر بورسی
        اکثر شرکت هایی که سهام خود را در خارج از بورس به مردم عرضه می کنند تحت فشار دادستانی و مطبوعات هستند تا جایی که در اقدامی شاید هماهنگ چند روزی است از عرضه ی سهام دست کشیده اند و در حال بازخرید سهام شان اند. در ذیل به 6 شرکت، که بزرگترین شرکت هایی از این دست هستند اشاره می کنیم.
  • پدیده شاندیز:
    پس از یک ماه خبرهای مختلف امروز و روز گذشته را می توان جز آرام ترین روز های پدیده نامید. تنها خبر های منتشر شده مصاحبه رحمت اله نوروزی، عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس است که پدیده را نمونه ی بارز سازندگی خوانده و خبر دوم نیز بزرگترین سقف مینیاتوری دنیاست که در پدیده ساخته شده است. پدیده شاندیز فعلا سهام خود را عرضه نمی کند اما می توانید سهام خود را به قیمت 2 هزار و 12 تومان به شرکت در ازای چک 45 روزه بفروشید.

    تبرک:
    شرکت تبرک نیز همانند اکثر سهام های غیر بورسی سهام خود را نمی فروشد و فقط با قیمت 15 تومان و چک 45 روزه بازخرید می کند. تبرک روز گذشته افزایش سرمایه 100 درصدی و رشد قیمت 10 درصدی داشت.

    گرند:
    گرند سنتر بدون افزایش نسبت به روز گذشته هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 425 تومان و هر سهم پروژه ای را با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان عرضه می کند. لازم به ذکر است باز خرید سهام پروژه ای با کسر 2 درصد و سهام شرکتی با کسر 10 درصد خواهد بود.

    پردیسبان:
    قیمت سهام پردیسبان نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنج شنبه به ازای هر سهم 10 تومان باز خرید می گردد. پردیسبان فعلا فروش سهام ندارد اما می توان در بازار دلالی در حدود 11 تومان سهام را خریداری کرد.

    شرکت تعاونی ابرده:
    ابرده نیز فروش سهام خود را از دیروز متوقف کرده است. بازخرید این سهام در قیمت 180 هزار تومان به خود شرکت امکان پذیر است.

    صد آبشار اخلمد:
    سهام اخلمد آخرین روز های فروش را سپری می کند و در این هفته فروش مرحله سوم این سهام به پایان می رسد. قیمت هر سهم این شرکت 17 تومان است اما طبق شنیده ها تا قبل از پایان هفته رشد 5 درصدی خواهد داشت.


  

    • تاریخ:1393/10/20   ساعت:09:43
      سهام > سهام های غیر بورسی
      تا به لحظه نگارش این خبر قیمت جدید سهام تبرک مشخص نشده است. این شرکت امروز با افزایش سرمایه 100 درصدی روبروست و طبق آخرین اخبار قیمت آن در محدوده ی 15 تومان بازگشایی خواهد شد.

پدیده شاندیز:
هفته گذشته پدیده شاندیز خبرساز ترین شرکت غیر بورسی ایران بود. از جلسه پرسش و پاسخ تا صحبت های محسن اژه ای سخنگوی قوه قضائیه و سهام جایزه ی 10 درصدی از حساب هیات مدیره، عرضه سهام تا 60 درصد کمتر از قیمت اصلی، پلمپ دو دفتر این شرکت در خیابان بهار و طلاب دقیقا همزمان با افتتاح بزرگترین پاتیناژ خاورمیانه در شاندیز و... فقط بخشی از اخبار منتشر شده از این شرکت است. تمام این هیاهو ها باعث شد پدیده از امروز نتواند سهام بفروشد و فقط به قیمت 2 هزار و 12 تومان اقدام به بازخرید سهام نماید.

تبرک:
تا به لحظه نگارش این خبر قیمت جدید سهام تبرک مشخص نشده است. این شرکت امروز با افزایش سرمایه 100 درصدی روبروست و طبق آخرین اخبار قیمت آن در محدوده ی 15 تومان بازگشایی خواهد شد.

گرند:
گرند سنتر بدون افزایش نسبت به روز پنج شنبه هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 425 تومان و هر سهم پروژه ای را با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان به فروش می رساند. لازم به ذکر است باز خرید سهام پروژه ای و شرکتی با کسر 2 درصد خواهد بود.

پردیسبان:
قیمت سهام پردیسبان نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنج شنبه به ازای هر سهم 11 تومان فروخته می شود و با قیمت 10 تومان باز خرید می گردد.

آبشار اخلمد:
قیمت سهام اخلمد 17 تومان است اما طی شایعه هایی که از داخل این شرکت به گوش می رسد قیمت آن در اواسط هفته با بیش از پنج درصد رشد به 18 تومان خواهد رسید. اخلمد اعلام کرده است به علت بدی آب و هوا ساخت و ساز ویلاها به اردیبهشت سال آینده موکول شده است. اخلمد سهام خود را به قیمت روز و با چک 45 روزه بازخرید می کند.

شرکت تعاونی ابرده:
این شرکت فروش سهام خود را متوقف کرده است ولی سهام داران می توانند با قیمت 180 هزار تومان سهام خود را به شرکت بفروشند.



  
<   <<   46   47   48   49   50   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین