سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

آغاز عملیات یک رگه کردن نقشه معماری پروژه چهاردهم (الهیه)


طی گزارش روابط عمومی شرکت کیمیا از تاریخ16/10/93 با انتقال بلوکهای صنعتی به طبقات، اجرای طرح معماری در طبقه اول بایک رگه کردن  واحدیک آغاز گردید.ان شاالله بعداز تایید ، دیوارچینی داخلی کلیه واحدهای طبقه اول آغاز خواهدشد.



  

استثنائی ترین شرایط نقل و انتقال سهام در خانواده گرند

استثنائی ترین شرایط  نقل و انتقال سهام با عنوان سهام اعتباری در خانواده بزرگ گرند از تاریخ بیست و یکم دی ماه به مدت 5 روز انجام می شود.به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای گرند در این مرحله، نقل و انتقال سهام اعتباری با قیمت پایه2500 تومان و ارائه 4 فقره چک 15 روزه و در مجموع دو ماهه بین اعضاء خانواده گرند انجام می شود.

گفتنی است مراحل قبلی نقل و انتقالات سهام که از ابتدای آذرماه انجام شده بود با استقبال خوب اعضاء خانواده گرند مواجه شد، به نحوی که هیئت مدیره گرند را مصمم نمود تا با توجه به درخواست سهام داران خود، اقدام به ارائه سهام اعتباری نمایند.



  

بزرگترین سازه فضا کار پارک آبی ایران در پدیده شاندیز

1393/10/21

 

 

به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، بزرگترین سازه فضا کار ایران در پنجمین پارک آبی هوشمند جهان واقع در شهر رویایی پدیده در حال نصب است.

طبق اعلام این گزارش، در این سازه بیش از 40000 المان بکاررفته است و ارتفاع آن 40 متر می باشد و بیش از 100 نفر در بخشهای مختلف به طور مستقیم در حال فعالیت می باشند.

 

 



  

بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه در"پدیده"

1393/10/21

 


بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه در مجموعه شهر رویایی "پدیده" مشهد ساخته خواهد شد.
مهندس مهدی فروزان سرپرست اجرایی پارک آبی مجموعه شهر رویایی "پدیده" در این خصوص گفت: این مجموعه با زیربنایی حدود 73 هزار متر مربع یکی از مجهز ترین و بزرگترین پارک آبی های خاور میانه است. چهارده هزار متر مربع سالن سرپوشیده این مجموعه است که امکانات بی نظیری را شامل می شود.

 



  
      • دادستان کل کشور خبر داد


        دادستانی کل کشور گفت: در دادستانی کل کشور تیمی قضایی و اقتصادی برای پیگیری پرونده‌ پدیده شاندیز تشکیل شده است.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست در مورد بخش تخصصی پلیس در ارتباط با جرایم اقتصادی، بحث شد.

    وی گفت که همکاری خوبی بین پلیس و دستگاه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر کشور در رابطه با پیگیری و برخورد با جرایم اقتصادی وجود دارد.

    دادستان کل کشور ادامه داد: البته دولت باید ساز و کارهای پیشگیری از جرایم اقتصادی را در اولویت قرار دهد. از سوی دیگر پیگیری جرایم اقتصادی جزء اولویت های دستگاه قضایی است.

    رییسی در پاسخ به سوال مبنی بر این که با توجه به دستور دادستانی در ممنوعیت تبلیغات شرکت‌های پدیده‌ و تبرک شاهد تبلیغات این شرکت‌ها توسط رسانه‌ ملی هستیم، گفت: در مورد شرکت‌هایی که در رابطه با آن‌ها پرونده‌ای در دادستانی و دادگستری مشهد مطرح است از طرف دادستانی مشهد اعلام شد که تبلیغات در مجامع عمومی و رسانه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر ممنوع است که این موضوع به رسانه ملی اعلام شده است.

    این مقام مسئول در دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: در مورد این قضیه یک نکته نسبت به کسانی است که در این شرکت‌ها سهام‌دار هستند. این‌ها طبیعتا در دستور اقدامات قضایی قرار می‌گیرند و هدف این است که مردم و سهام آنها مورد آسیب قرار نگیرد؛ زیرا کار اقتصادی نباید توام با تخلف و فساد باشد.

    وی بیان کرد: اگر در یک بخشی شرکتی برای تغییر کاربری باغات و زمین‌ها اجازه‌ای دریافت کرد نباید بخش‌های دیگر ضمیمه آن شود. یعنی میزانی که مجاز نیست باید مورد برخورد قرار گیرد و طبق قانون متوقف شود و پیگیری آن با جهاد کشاورزی است.

    رئیسی با بیان این که دادستانی مشهد در حال رسیدگی به پرونده است، گفت: باید اجازه دهیم دادستانی مشهد کار خود را ادامه دهد و نتیجه‌ این پیگیری‌ها قطعا به اطلاع مردم خواهد رسید.

    وی ادامه داد: به ما گزارش داده‌اند که درخواست دادستان مشهد مبنی بر ممنوعیت تبلیغ این شرکت‌هابه صداوسیما ابلاغ شده اما اگر کار در مواردی صورت نگرفته، آن موارد قابل پیگیری است.

    دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دادستانی موضوع باز بودن برخی از دفاتر فروش سهام پدیده‌ شاندیز در تهران را پیگیری می‌کند، گفت: این موضوع جای بررسی دارد و باز تاکید می‌کنم که دادستانی مشهد موضوع را به صورت جد پیگیری می‌کند. دو سه سازمان تخلفات پدیده‌ شاندیز را به دادگستری اعلام کردند که مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و تخلفات اعلام شده در دادستانی پیگیری خواهد شد. در کنار آن به مردم می‌گوییم که تمام این اقدامات در جهت رفع نگرانی آنهاست.

    وی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی برای برخورد با این موضوع جدی است و در دادستانی کل کشور تیمی از دوستان تشکیل داده‌ایم که این تیم هم قضایی و هم اقتصادی است که موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.
  • منبع : ایسنا


  
<   <<   46   47   48   49   50   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین