سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

دفتر خدمات سهام داران تهران ( اریکه و جردن) در روزچهارشنبه 24 دی ماه 93

1393/10/24

 

 

1393/10/24



  

انتشار کذب خبر پلمپ دفاتر پدیده تهران

1393/10/24

 

به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، ساعاتی پیش خبری مبنی بر پلمپ دفاتر تهران در بعضی از سایت های خبری منتشر گردید که به اطلاع کلیه هموطنان گرامی می رسانیم دفاتر شعب تهران واقع در اریکه ایرانیان و جردن پلمپ نشده و دفاتر طبق روال همه روزه فعال می باشند.                         شایان ذکر است پیش از این اخطاریه ای مبنی بر انتشار هرگونه مطالب خلاف واقع علیه پدیده و نیز نشر اکاذیب توسط سایتهای خبری، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی وبسایت مجموعه منتشر گردید که موکدا" اعلام گردید اینگونه اکاذیب  پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.



  



      • معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور از مکاتبه مجدد مرجع قضایی با صداوسیما درباره ممنوعیت تبلیغ محصولات تبرک خبر داد.
  • به گزارش مرکز اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بعد از اعلام تخلفات رخ داده از سوی مجموعه پدیده، حدود یک ماه قبل دادستان عمومی و انقلاب مشهد طی نامه کتبی از دادستان کل کشور درخواست کرد با توجه به اینکه پرونده شرکت پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان در شعبه 904 بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است، از تبلیغ این شرکت‌ها جلوگیری به عمل آید.

    بر اساس این نامه دادستان مشهد درخواست کرد که دادستان کل کشور به سازمان صدا و سیما و وزارت راه و شهرسازی برای فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با روزنامه‌ها ابلاغ و درخواست کند که هر گونه انتشار آگهی تبلیغاتی یا تجاری در رابطه با این 3 شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد و پس از تعیین تکلیف پرونده قضایی تدبیر بعدی اعلام شود.

    به گفته معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور که در تاریخ 10 دی ماه و در گفت وگو با تسنیم مطرح شد، عین همین مطلب را دادستان کل کشور دستور داد و طی نامه کتبی از ریاست صدا و سیما، وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مورد را خواستار شد اما این ممنوعیت از سوی صداوسیما در مورد محصولات تبرک اجرایی نشد و تبلیغات آن همچنان ادامه دارد.

    سیدمرتضی بختیاری معاون دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که آیا صداوسیما می تواند با توجیهاتی از جمله اجرای قرارداد فیمابین با این مجموعه ها از اجرای دستور قضایی دادستانی کل کشور خودداری کند؟ اظهار داشت: اگر حکم دادستانی کل کشور در این زمینه اجرا نشده باشد، دادستانی مشهد موضوع را منعکس می کند.

    وی با بیان اینکه ظاهرا حکم دادستانی مشهد که از طریق دادستانی کل کشور به صداوسیما اعلام شد، اجرا شده است، ادامه داد: اما حسب اعلام دادستانی مشهد در خصوص محصولات تبرک، دوباره تبلیغات انجام شده است که مکاتبه مجدد با صداوسیما انجام شده است که ان شاءالله جلوگیری خواهد شد.

    معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به گستردگی اقدامات مجموعه پدیده در سطح کشور، آیا احتمال احاله این پرونده به دادگستری تهران برای رسیدگی وجود دارد یا خیر گفت: فعلا چیزی در این زمینه به دادستانی کل کشور منعکس نشده است؛ دادستانی مشهد همچنان در حال انجام تحقیقات است و اگر موردی را در این زمینه منعکس کند، در دادستانی کل کشور قطعا درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
  • منبع : تسنیم


  


    • پدیده شاندیز:
      در کنار اخبار متفاوتی که با نگاهی به پرونده این شرکت در دادگستری به چشم می خورد اما خبر دیروز مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده مبنی بر ادامه ساخت و سازها همچنان سهامداران این شرکت را امیدوار نگهداشته است.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بر همین اساس روابط عمومی این شرکت نیز روزانه اخباری را از پروژه های بزرگ این شرکت همچون تاسیس بزرگترین پارک آبی خاورمیانه و بزرگترین سازه فضا کار پارک آبی ایران را بر روی خروجی وب سایت خود قرار می دهد. قیمت سهام پدیده همچنان 2 هزار و 12 تومان است اما شرکت صرفا سهام خود را از حقیقی ها بازخرید و یا منتقل می کند و امکان خرید سهام از شرکت وجود ندارد.

 

تبرک:
روز گذشته مصاحبه ای از معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور منتشر شد که وی اذعان کرده بود مرجع قضایی با صداوسیما دوباره جهت ممنوع کردن تبلیغ محصولات تبرک مکاتبه کرده است. شرکت سرمایه گذاری تبرک نصف سهام هر فرد حقیقی را با قیمت 15 تومان بازخرید می کند ولی امکان خرید سهام از طریق شرکت وجود ندارد.

پردیسبان:
بر اساس اطلاع خبرنگار اکوسنتر، شرکت پردیسبان نه سهام خود را عرضه و نه باز خرید می کند. اما قیمت سهام این شرکت در بازار دلالی به ازای خرید هر سهم 11 تومان و به ازای فروش هر سهم 10 تومان است.

شرکت تعاونی ابرده:
ابرده سهام خود را با قیمت 180 هزار تومان باز خرید می کند اما مشخص نیست چه زمانی فروش سهام این شرکت مجددا آغاز می شود.

اخلمد:
شرکت صد آبشار اخلمد سهام خود را با قیمت 17 تومان باز خرید می کند اما امکان عرضه ی سهام توسط شرکت وجود ندارد. فروش سهام در بازار دلالی نیز با قیمت 17 تومان انجام می پذیرد.

گرند سنتر:
تنها شرکتی که در حال عرضه ی سهام خود می باشد شرکت گرند سنتر است که هر سهم شرکتی آن 2 هزار و 450 و هر سهم پروژه ای را 2 میلیون و 50 هزار تومان به صورت نقدی به فروش رسانده و با چک 40 روزه بازخرید می نماید.



  

      • دادستان مشهد افزایش تعداد سهام شرکتهای سرمایه گذاری غیربورسی را غیرقانونی دانست.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، غلامعلی صادقی در گفتگو با رسانه های جمعی این افزایش را از نوعی مانور متقلبانه و مصداق کلاهبرداری خواند و گفت: قبلا از سوی دستگاه قضایی به اداره کل ثبت اسناد و املاک نیز اعلام شده است که افزایش سهام توسط این شرکت ها غیرقانونی است.
    وی به افزایش غیرقانونی تعداد سهام از سوی مدیران شرکت پدیده به شکل خاص هم اشاره کرد و افزود: تا حدود یک هفته قبل تعداد سهام یک میلیارد و 875 میلیون بوده که دوباره آن را تقسیم و به 11 میلیارد و 250 میلیون سهم افزایش دادند که این کار آن ها غیرقانونی بود و این موارد نوعی مانور متقلبانه و کلاهبرداری محسوب می شود.
    شایان ذکر است هر سه شرکت مورد اتهام در پرونده شرکتهای سرمایه گذاری یعنی شرکتهای پردیسبان، تبرک و پدیده با تصویب مجمع عمومی اقدام به افزایش سرمایه کرده اند که این کار ظاهرا با هدف تامین نظر دادستان مشهد و با هدف نزدیک کردن قیمت واقعی سهام به قیمت سهام درج شده در اساسنامه انجام شده است.
    بدین منظور شرکت سرمایه گذاری تبرک، از شنبه هفته جاری افزایش سرمایه 100 درصدی و پدیده از ابتدای ماه جاری افزایش سرمایه 600 درصدی را در دستور کار قرار داده اند. پردیسبان نیز این افزایش را در هیات مدیره مصوب کرده تا در جلسه مجمع عمومی مورد بررسی قرار گیرد.
    بر اساس این اعلام باید دید حجم بالای معاملات صورت گرفته در هفته های اخیر از سوی شرکتهای پدیده و تبرک و پردیسبان به چه شکل محاسبه و بررسی خواهد شد.


  
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین