سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

مژده به سهامداران محترم و سایر هموطنان عزیز

فاز 1 فروشگاه و نمایشگاه های بزرگ مبلمان و محصولات خواب زنجیره ای پردیسبان با مساحت 25000 متر مربع  افتتاح گردید.

در این فروشگاه ها که مالکیت 100 درصد آن متعلق به شرکت ایستا بهارستان نور شرق می باشد ، با شرایط ویژه کالا عرضه می گردد.

نحوه فروش :

بگونه ای می باشد که خریدار ضمن خرید کالا با قیمت رسمی و ضمانت نامه ،  علاوه بر تحویل کالا وجه پرداختی خود را طبق قرارداد فی مابین پس  از 5 سال باز پس می گیرید.

بزودی سایر فروشگاه های بزرگ زنجیره ای پردیسبان در کل کشور را ه اندازی می شود و تولیدات محصولات مبلمان و کالای خواب   از شرکت ایستا بهارستان نور شرق عرضه می گردد .

در ارتباط با فروشگاه های بزرگ زنجیره ای پردیسبان هر هفته منتظر اخبار جدید باشید ضمنا برای سهامداران ایستا بهارستان نور شرق تخفیف ویژه و شرایط خاصی با ارایه  اوراق سهامداری در نظر گرفته شده است .

سود تولید و فروش محصولات کارخانجات ایستا بهارستان نور شرق به تمامی سهام داران تعلق دارد.

بازدید برای عموم هموطنان عزیز آزاد می باشد و به قید قرعه به  تمامی خریداران و  بازدید کنندگان (حتی بدون خرید)بصورت هفتگی یک سرویس کامل مبلمان مجلل اختصاص می یابد.

همجواری نمایشگاه مبلمان بزرگ زنجیره ای پردیسبان در غرب استان تهران با 10 شهر گلستان ، واوان ، رباط کریم ، نسیم شهر ،اسلامشهر ، شهریار ، صبا شهر ،پرند ،بهارستان و آدران می باشد.

آدرس نمایشگاه و فروشگاه مبلمان زنجیره ای بزرگ پردیسبان :

بلوار آزادگان ابتدای اتوبان تهران - ساوه ضلع جنوبی بلوار شهریار به اسلامشهر قبل از پل راه آهن جنب پاسگاه  نیروی انتظامی کارخانجات ایستابهارستان نور شرق (پردیسبان )

عکس های از فروشکاه های  مبلمان زنجیره ای بزرگ پردیسبان و نمونه های از محصولات  در قسمت گالری عکس موجود می باشد.

 



  
      • عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس:

        تاریخ:1393/10/20   ساعت:10:52
        اقتصاد کلان > مجلس
        عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: باید همه دست در دست هم بدهیم تا به طور کامل در کشور اقتصاد مقاومتی را شاهد باشیم.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، رحمت اله نوروزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بیان داشت: باید مردم را تشویق کنیم تا به جای اینکه سرمایه خویش را به سوی خرید ارز و طلا و سکه ببرند در کارهای تولیدی سرمایه گذاری کنند
    وی پدیده شاندیز را نمونه بارز اشتغال زایی و فعالیت در راستای اقتصاد مقاومتی برشمرد و با اشاره به بازدید از مجموعه پدیده شاندیز تصریح کرد: مجموعه پدیده دارای چندین اکیپ فعال و نیز مدیریت کارآمد است که در حال کار و تلاش ارزنده ای هستند و می توان گفت که با تعامل بالایی کار می کنند.
    وی افزود: فروشگاهی که این شرکت در مشهد مقدس دائر کرده، فروشگاه بسیار مقبولی است که به مردم جامعه و زائران خدمات ارزنده ای می دهد که بایستی از اینگونه مجموعه ها حمایت شود.


  
    • برای تامین نظر دادستان؛

      تاریخ:1393/10/20   ساعت:11:16
      سهام > سهام های غیر بورسی
      با هدف تامین نظر دادستان مشهد، قیمت سهام تبرک به قیمت درج شده در اساسنامه نزدیک شد.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بدین منظور این شرکت سرمایه گداری، امروز با افزایش سرمایه 100 درصدی مواجه شد.
بر این اساس با توجه به قیمت 27 تومان و 2 ریال این سهم در هفته گذشته می بایست قیمت جدید هر سهم 13 تومان و 6 ریال قرار داده می شد اما به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) شرکت تبرک به عنوان هدیه به سهام دارانش قیمت هر سهم را 15 تومان قرار داد.
گفتنی است هزینه افزایش سرمایه سهامداران توسط خود شرکت سرمایه گذاری تبرک تقبل شده و در در این خصوص وجهی از سهامداران دریافت نشده است.
شایان ذکر است تبرک همچنان مانند هفته گذشته تنها به خرید سهام خود می پردازد و هیچگونه فروش سهامی ندارد.



  

در حضور بیش از 3000 بازدید کننده از شهر رویایی پدیده اولین سالن اسکیت روی یخ کشور افتتاح شد

1393/10/19

 

نخستین سالن اسکیت روی یخ کشور در شهر رویایی پدیده افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، شب گذشته و در شب میلاد خجسته پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) نخستین سالن اسکیت روی یخ کشور در مجموعه پدیده مشهد افتتاح شد. افتتاح این پروژه در حضور بیش از 3 هزار نفر از مردم مشهد و شاندیز به احترام امام هشتم، در ساعت 8 شب به انجام رسید و اعضای تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان با حضور در پیست اسکیت روی یخ به هنرنمایی پرداختند.

در این مراسم که جواد خیابانی اجرای آن را بر عهده داشت، مدیران ارشد پدیده، مدیران شرکتهای تابعه،مدیران امور فرهنگی پدیده ،مدیران و مسولین باشگاه پدیده خراسان و توماس هسلر مربی آلمانی این تیم حضور داشتند.
در پایان مراسم افتتاحیه پیست اسکیت روی یخ، مراسم نورافشانی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مجموعه شهر رویایی پدیده برگزار شد.

مراسم افتتاح بزرگترین پاتیناژ خاورمیانه ساعت 19 در شهر رویایی پدیده شاندیز












  

براتی مشاور هنری "پدیده" خبرداد: بزرگترین مینیاتور سقفی جهان در "پدیده" مشهد

1393/10/20

 

مینیاتور سقف فود کورت پروژه "پدیده" یکی از بزرگترین نقاشی های سقفی جهان و شاید بتوان گفت بزرگترین مینیاتوری است که برسقف یک بنا نقش بسته است.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، براتی مشاور هنری پروژه "پدیده" با ذکر این خبر افزود: مینیاتور سقف فود کورت "پدیده" که 2200 متر مربع ابعاد دارد یکی از بزرگترین نقاشی های سقفی جهان و بزرگترین مینیاتور سقفی است، این طرح توسط یک تیم اجرایی زبده بر سقف فود کورت"پدیده" نقش بسته است.

وی در ادامه افزود: رویکرد مجموعه مدیریتی "پدیده" نسبت به خلق آثار هنری در این پروژه بسیار علمی و حرفه ای است، مهم ترین نمود آن در سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی شکل گرفت که در سال جاری به اجرا درآمد. در این سمپوزیم بسیاری از هنرمندان نامی ایران و جهان از پنج قاره شرکت داشتند، اساتید برجسته ای نظیراستاد نادعلیان و استاد صدری از چهره های سرشناس شرکت کننده در این سمپوزیوم بین المللی بودند که باعث شد این اتفاق از وزن بسیار بالایی بین هنر مندان برخوردار باشد.

براتی در خصوص تاثیر این رویکرد علمی بر آثارکار شده در پروژه "پدیده" گفت: این نوع نگاه خروجی های بی نظیری همچون ترنس فورمرهای ساخته شده در فضای خارجی شهر رویایی و تبدیل شدن مسیر بیرونی شهر رویایی "پدیده" به یک باغ راه است که فضای آن توسط تندیس ها و المان های گوناگون مزین خواهند شد.

مشاور هنری "پدیده" در پایان گفت: ما در این پروژه به دنبال خلق آثار هنری هستیم که هر کدام قابلیت جذب گردشگر را داشته باشند و شاید به نوعی بتوان این پروژه عظیم را در کنار کاربری های گوناگون تبدیل به بزرگترین گالری هنری نمود که بتواند نظر علاقه مندان به هنر های تجسمی را به خود جلب نماید.



  
<   <<   46   47   48   49   50   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین