سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

اتمام عملیات بتن ریزی سقف چهارم و پله طبقه سوم پروژه الهیه چاپ ایمیل
نوشته شده توسط مهران پردل   
پنجشنبه ، 18 دی 1393 ، 12:56

به گزارش روابط عمومی کیمیا،عملیات بتن ریزی سقف چهارم پروژه الهیه در تاریخ 93/10/15 انجام شد. به گفته مسئول این پروژه عملیات فوق به حجم 59.5متر مکعب و توسط پمپ موبایل انجام شد.عیار بتن مصرفی 350 کیلوگرم بر متر مکعب و محصول شرکت سازه بتنی آمود (ترکیب الیاف ضد یخ و سوپر روان کننده) بوده است.

 



  

      • تاریخ:1393/10/17   ساعت:09:23
        سهام > سهام های غیر بورسی
        پدیده شاندیز:
        در روز گذشته در دفاتر فروش سهام پدیده همه چیز تحت الشعاع سخنان مدیرعامل این شرکت بود. جلسه پرسش و پاسخی بین سهام داران و مدیرعامل شرکت در شاندیز آب سردی بود بر تب فروش سهام پدیده.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بنا بر مشاهدات خبرنگاران ما عصر دیروز دفاتر پدیده تقریبا خالی از فروشندگان سهام بود و بین سهام داران آرامش بر پا بود و دفاتر پدیده ی شاندیز عصر روز گذشته، بر عکس روز های قبل، بسیار خلوت سپری شد. موج فروش ایجاد شده برای این سهم نیز به طور چشمگیری کم شده است. سهام پدیده شاندیز در بازار با قیمت 2 هزار و 12 تومان معامله می شود. شایان ذکر است قیمت خرید نقدی دلالان سهام در صبح دیروز تا 1200 تومان کاهش یافته بود.

    تبرک:
    تبرک همچنان به بازخرید سهام خود با قیمت 27 تومان و 2 ریال مشغول است و در صورتی که افرادی مایل به خرید این سهام باشند باید آن را از طریق دلالی خریداری نمایند. روز شنبه تبرک افزایش سرمایه 100 درصدی و سود 10 درصدی را در دستور کار دارد.

    اخلمد:
    فروش مرحله سوم سهام صد آبشار اخلمد همچنان ادامه دارد. این شرکت هر سهم خود را با قیمت 17 تومان به فروش می رساند و با قیمت 16 تومان و 15 ریال بازخرید می کند.

    گرند:
    گرند سنتر بدون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 425 تومان و هر سهم پروژه ای خود را با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان به فروش می رساند.

    پردیسبان:
    روز گذشته جلسه هیات مدیره پردیسبان برگزار شد که طی آن افزایش سرمایه هزار درصدی آن به تصویب رسید. شرکت پردیسبان به هر سهام داری که از تاریخ خرید سهامش 4 ماه بگذرد و آن را انتقال ندهد 40 درصد سهام جایزه می دهد. این شرایط برای افرادی که دو سال سهام خود را نگه داری کنند 140 درصد خواهد بود.
    پردیسبان سعی در یکسان سازی قیمت سهام مشهد و تهران را دارد.


  
      • بازخوانی ایسنا از پرونده فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد؛

        تاریخ:1393/10/17   ساعت:09:45
        سهام > سهام های غیر بورسی
        اوایل دی ماه بود که زمزمه‌هایش در شهر بهشت پیچید و از همان ابتدا خبرهای ضد و نقیض و پاسخ‌های متناقض‌تر مدیران شهری علامت سوال‌ها را در ذهن بزرگ‌تر می‌کرد؛ فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد را می‌گویم...
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، به نقل از سایت ایسنا همان خبری که چهارم دی ماه، کلیددار شهر بهشت در واکنش به آن پاسخی دوپهلو داد که نه آن را تایید می‌کرد و نه تکذیب؛ مرتضوی آن روز در پاسخ به صحت و سقم خبر فروش نمایشگاه بین‌المللی گفت: تاکنون نمایشگاه به شخص خاصی واگذار نشده است با این حال شهرداری برای تامین نقدینگی، پرداخت دیون و توسعه سرمایه‌های خود هر اقدامی که لازم باشد، انجام می‌دهد و حتی در صورت لزوم ساختمان مرکزی شهرداری را نیز می‌فروشد.
    وی در این مصاحبه در پاسخ به سوالی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر فروش نمایشگاه به سرمایه‌گذار شرکت تبرک اظهار کرد که «در جریان مذاکرات نیستم».
    روز بعد از این اظهارات مرتضوی بود که محمدرضا مزجی، معاون اقتصادی وی از اجرای طرح توسعه نمایشگاه با مشارکت شرکت تبرک خبر داد و گفت که ایشان قرار است نمایشگاه را تکمیل کند.
    انتشار این خبر واکنش اعضای پارلمان محلی شهر مشهد را نیز به دنبال داشت...
    سید جلال فیاضی، یکی از اعضای شورای شهر در واکنش به خبر احتمال فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: فروش نمایشگاه نیازمند مصوبه شوراست.
    چندی بعد رئیس شورای شهر نیز فروش نمایشگاه را خارج از اختیارات شهرداری اعلام و خاطرنشان کرد: اگر شهرداری تصمیمی مبنی بر فروش نمایشگاه داشته باشد، باید لایحه خود را تقدیم شورا کند و تاکنون لایحه‌ای به شورا اعلام وصول نشده است.
    رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر نیز در روز 10 دی ماه در خصوص این مساله به ایسنا گفت: شهرداری قصد فروش نمایشگاه مشهد را ندارد بلکه فقط سرمایه‌گذاری در طرح توسعه انجام می‌شود زیرا نمایشگاه مشهد مناسب با یک شهر دارای جمعیت یک میلیون نفری است اما مشهد جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر و پنج میلیون جمعیت متغیر و 25 میلیون گردشگر سالانه دارد.
    *انتشار خبر امضای تفاهم‌نامه
    این اخبار و واکنش‌های ضد و نقیض ادامه داشت تا جایی که مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه‌گذاری عمرانی و صنعتی تبرک مدعی انعقاد تفاهم‌نامه خرید 51 درصد نمایشگاه شد. علیرضا بوستانی در گفت‌گو با ایسنا اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت تبرک و معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مبنی بر فروش 51 درصد از نمایشگاه بین‌المللی به صورت مشاع مبنی بر توسعه نمایشگاه به این شرکت منعقد شده و این قرارداد منتظر امضای شهردار و تصویب شورای شهر است.
    واکنش انتظاری هروی، رئیس شورای شهر نیز به ادعای بوستانی این بود که تفاهم‌نامه فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد به شرکت تبرک الزام قانونی ندارد و معاونت اقتصادی شهرداری باید به این موضوع توجه می‌کرد که نباید با مجموعه‌ای که از نظر دادستانی زیر سوال است در این موضوع ورود پیدا کند.
    *تایید شهردار، تکذیب معاون اقتصادی
    خبرنگار ایسنا همان روز صحت این ادعا را از مزجی، معاون اقتصادی شهردار مشهد جویا شد که وی در پاسخ گفت: تفاهم‌نامه خرید نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد با هیچ شخص یا شرکت خاصی منعقد نشده است.
    روز بعد یعنی 15 دی ماه، هنوز درگیر این ادعاها و اظهارات متناقض بودیم که شهردار مشهد اظهارات معاون اقتصادی خود را رد کرد و بر سخنان بوستای مُهر تایید زد.
    مرتضوی گفت: تفاهم‌نامه فروش سهام نمایشگاه بین‌المللی مشهد با مالک تبرک نوشته شده است نه شرکت تبرک!
    وی به این مطلب نیز اشاره کرد که موسسه‌ای به نام تبرک را به رسمیت نمی‌شناسیم و گفت: شخص سرمایه‌گذاری خواست که سرمایه‌اش را در مشهد هزینه کند و اعلام شد در صورت صحت ادعا می‌توانیم آن را در شهر هزینه کنیم؛ تمام بحث تفاهم‌نامه با معاونت اقتصادی شهرداری همین بوده است؛ شهرداری اختیاراتی دارد که شهردار نیز بر اساس آن عمل می‌کند، هر اقدامی فارغ از اختیارات شهرداری باشد باید شورای شهر در خصوص آن تصمیم‌گیری کند.
    شهردار مشهد این مساله را نیز خاطرنشان کرد که وارد جزئیات قضایای تفاهم‌نامه نشده‌ام اما مذاکراتی انجام شده و به عنوان شهردار با شرکت تبرک یا مالک آن تفاهم‌نامه‌‎ای امضا نکرده‌ام؛ با این حال تفاهم‌نامه به معنای تصویب موضوع نیست.
    *سوالاتی که همچنان باقی است...
    در حالی که سوالات مطرح شده در خصوص اصل موضوع فروش نمایشگاه مبنی بر ضرورت این اقدام و چرایی انتخاب نمایشگاه برای این امر به قوت خود باقی است اما حالا چراهای دیگری نیز مطرح می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه دلیل این تناقض‌گویی در اظهارات و پاسخ‌های ناتمام و ناکافی مدیران شهری چیست؟ آیا این امر نشان از وجود ناهماهنگی و بی‌اطلاعی سکان‌داران شهر بهشت نیست؟
    مگر نه این است که شعار همیشگی کلیددار پایتخت معنوی ایران شفاف‌سازی و پاسخگویی مدیران و امضای قراردادها در اتاق شیشه‌ای است؛ آیا ساکنان شهر بهشت نامحرمان این تفاهم‌نامه هستند؟


  

      • تاریخ:1393/10/17   ساعت:09:33
        سهام > سهام های غیر بورسی
        سایت شرکت پدیده در اقدامی جالب توجه اسناد مربوط به حکم دادگاه در خصوص نظرات وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر زمین خواری پدیده را منتشر کرد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بنا بر اعلام روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، موضوع زمین های تحت تملک پدیده که اولین بار توسط جهاد کشاورزی مطرح شد، بسیار قدیمی بوده و کلیه مسایل مرتبط با آن توسط مراجع ذیصلاح حل شده است.
    مذاکرات در خصوص این بحث، در شورای عالی شهرسازی انجام پذیرفته و هر دو طرف (پدیده – شهرسازی) به توافق رسیده اند و در حال حاضر پرونده ای در این زمینه مطرح نمی باشد.
    با استناد به ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و با عنایت به مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری مورخه 10/2/92 و 12/11/92 و همچنین استعلامات و مجوزات متعدد ماخوذه، اراضی تحت تملک پروژه شهر رویایی پدیده شاندیز، تماما در محدوده شهر شاندیز قرار دارند و پس از طی مراحل قانونی پروانه ساختمانی آن ها اخذ گردیده است.
    از طرفی، ادعای جهاد کشاورزی مبنی بر مالکیت اراضی تحت تملک پروژه پدیده شاندیز، سابقا در دو حوزه قضایی استان مطرح گردیده و در نهایت، با دلایل ابرازی شرکت پدیده و استعلامات ماخوذه از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و شهرداری شاندیز، مراجع صلاحیتدار، ادعای مطروحه را غیر موجه تشخیص داده اند و قرار منع تعقیب صادر گردیده است.
    شایان ذکر است چند روز پیش رئیس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: مجموعه پدیده شاندیز تغییر کاربری غیرمجاز اراضی خود را در حدود 50 هکتار انجام داده که در این میان تغییر کاربری در سطح 41.5 هکتار از این اراضی خارج از محدوده و در حریم شهر شاندیز قرار داشته و غیرقانونی است.
    در اسناد ارائه شده از سوی پدیده حکم دادگاه تجدید نظر و همچنین حکم منع تعقیب صادرشده نیز منتشر شده است.


  

      • تاریخ:1393/10/17   ساعت:13:56
        سهام > سهام های غیر بورسی
        رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه گذاری و عمرانی و صنعتی تبرک برتر خاورمیانه طی نامه ای از تصمیمات قوه قضاییه در شفاف سازی فعالیت های این شرکت حمایت کرده و توضیحاتی در خصوص فعالیت های شرکت تبرک به سهامداران ارائه نموده است.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

    « شرکت سرمایه گذاری عمرانی و صنعتی تبرک برتر خاورمیانه
    سرمایه گذاران گرامی تبرک
    احتراماً ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت باستحضار می رساند به شهادت عملکرد چندین ساله و مستندات موجود، شرکت تبرک یکی از پاک ترین شرکت های تولیدی و سرمایه گذاری کشور عزیزمان ایران است که علیرغم عدم استفاده از هرگونه امتیاز، رانت و دیون به ادارات و بانک ها با احراز حساب های مالی شفاف، از طریق فعالیت شبانه روزی 11 کارخانه تولیدی بزرگ و ایجاد تنوع در زمینه فعالیت های اجرائی و اقتصادی با احداث 9 پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی و گردشگری، سودی مستمر و مطمئن را برای سهامداران خود تضمین می کند. از جمله پروژه های عمرانی تبرک، بزرگ ترین شهربازی و مجموعه گردشگری تفریحی جهان اسلام است که در مقطع کنونی زمین و کلیه مستحدثات مورد نیاز از قبیل ساختمان های سرپوشیده، فضای سبز و تاسیسات آن آماده سازی شده و پس از کسب مجوزهای لازم، ماشین آلات مربوطه نیز نصب و راه اندازی خواهد شد. دیگر پروژه عمرانی آماده بهره برداری شرکت، یکی از بزرگترین برج های مرتفع و مستحکم کشور در بهترین نقطه تجاری شهر تهران است که طی سه ماه آینده واگذاری واحدهای اداری و تجاری آن آغاز می گردد. فعالیت اقتصادی واحدهای تولیدی و عمرانی شرکت سودآوری بسیار بالائی برای سهامداران در پی خواهد داشت.
    جهت تنویر افکار عمومی و پرهیز از هرگونه شائبه، اضافه می نماید مطالبی که اخیرا در مصاحبه دادستان محترم شهر مقدس مشهد مطرح شده دغدغه خاطر بجا و بر حق دستگاه قضائی در خصوص امنیت سرمایه های شما عزیزان است به همین خاطر پرونده ای جهت بررسی دقیق پشتوانه های مالی شرکت های سرمایه گذاری استان و پرهیز از بروز لطمه به سرمایه های سرمایه گذاران محترم در دادگاه انقلاب اسلامی زیر نظر یکی از مبرزترین و دقیق ترین قضات کشور مفتوح است.
    ضمن تایید این اقدامات و تقبیح هر گونه دلال بازی و واسطه گری در عرضه سهام وظیفه اقتضا می کند ضمن شفاف سازی موضوع به همه عزیزان اطمینان دهم که در روال کاری این شرکت اصل بر پاکی، صداقت و شفافیت بوده و از این پس نیز خواهد بود. لذا بدون تردید اطمینان داشته و امیدوارم این حقانیت از طریق مراجع ذیصلاح به استحضار هم میهنان عزیز رسیده و سبب گردد همراهان و سرمایه گذاران بیشتری را در مسیر توسعه مشهد الرضا علیه السلام با خود همراه ببینیم.
    علیرضا بوستانی
    رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه گذاری و عمرانی و صنعتی تبرک برتر خاورمیانه »


  
<   <<   51   52   53   54   55   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین