سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید


      • تاریخ:1393/10/17   ساعت:09:23
        سهام > سهام های غیر بورسی
        پدیده شاندیز:
        در روز گذشته در دفاتر فروش سهام پدیده همه چیز تحت الشعاع سخنان مدیرعامل این شرکت بود. جلسه پرسش و پاسخی بین سهام داران و مدیرعامل شرکت در شاندیز آب سردی بود بر تب فروش سهام پدیده.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، بنا بر مشاهدات خبرنگاران ما عصر دیروز دفاتر پدیده تقریبا خالی از فروشندگان سهام بود و بین سهام داران آرامش بر پا بود و دفاتر پدیده ی شاندیز عصر روز گذشته، بر عکس روز های قبل، بسیار خلوت سپری شد. موج فروش ایجاد شده برای این سهم نیز به طور چشمگیری کم شده است. سهام پدیده شاندیز در بازار با قیمت 2 هزار و 12 تومان معامله می شود. شایان ذکر است قیمت خرید نقدی دلالان سهام در صبح دیروز تا 1200 تومان کاهش یافته بود.

    تبرک:
    تبرک همچنان به بازخرید سهام خود با قیمت 27 تومان و 2 ریال مشغول است و در صورتی که افرادی مایل به خرید این سهام باشند باید آن را از طریق دلالی خریداری نمایند. روز شنبه تبرک افزایش سرمایه 100 درصدی و سود 10 درصدی را در دستور کار دارد.

    اخلمد:
    فروش مرحله سوم سهام صد آبشار اخلمد همچنان ادامه دارد. این شرکت هر سهم خود را با قیمت 17 تومان به فروش می رساند و با قیمت 16 تومان و 15 ریال بازخرید می کند.

    گرند:
    گرند سنتر بدون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته هر سهم شرکتی خود را با قیمت 2 هزار و 425 تومان و هر سهم پروژه ای خود را با قیمت 2 میلیون و 50 هزار تومان به فروش می رساند.

    پردیسبان:
    روز گذشته جلسه هیات مدیره پردیسبان برگزار شد که طی آن افزایش سرمایه هزار درصدی آن به تصویب رسید. شرکت پردیسبان به هر سهام داری که از تاریخ خرید سهامش 4 ماه بگذرد و آن را انتقال ندهد 40 درصد سهام جایزه می دهد. این شرایط برای افرادی که دو سال سهام خود را نگه داری کنند 140 درصد خواهد بود.
    پردیسبان سعی در یکسان سازی قیمت سهام مشهد و تهران را دارد.


  

گزیده خبر ها :

 

خبرهای خوب پدیده ای – جلسه ای با مدیر عامل پدیده

 

مدیر عامل پدیده : دیشب با دادستان کل کشور جلسه مفیدی داشتم

مدیر عامل پدیده : روز 11/24 به ازای هر 10 سهم 1 سهم جایزه می دهیم. (از سهام خود پهلوان می باشد)

 

مدیر عامل پدیده : برای شفاف سازی شرکت مدارک را در روزنامه ها چاپ کرده ایم

 



  

پهلوان مقدم : سهامداران تائید کنند وارد بورس می شویم / پدیده بدهکار دولت نیست.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز: مدیر عامل پدیده شاندیز از آمادگی از شرکت برای ورود به بورس خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که این مسئله از طرف سهامداران تائید شود پس از طی فرایند قانونی وارد بورس خواهیم شد.

محسن پهلوان در جمع بیش از 2000 نفر از سهامداران پدیده با بیان اینکه حدود 13 هزار نفر در پروژه پدیده شاندیز مشغول به کار هستند بیان کرد: کسانی که می گویند بنده از کشور خارج شده ام باید بدانند که بنده دیوانه نیستم که خدمت رسانی به مردم را رها کرده و فرار کنم.

وی افزود: ما همواره پشت سر قانون حرکت کرده ایم و در حال حاضر نیز در برابر قانون و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد و خودمان را ملزم به پاسخگویی به مردم و قوه قضائیه می دانیم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز همچنین از افتتاح هتل مجموعه شهر رویائی شاندیز خبر داد و عنوان کرد: این هتل تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه ضمن پاسخگویی به سوال های سهامداران گفت: موضوع تغییر کاربری زمین های مجوعه شهر رویایی پدیده موضوعی است که ما بارها در مورد آن صحبت کرده ایم و این مشکل در واقع از آنجا آغاز شد که شهرداری شاندیز و جهاد کشاورزی به صورت همزمان مدعی بخش از زمین هایی شدند که ما در آنجا ساخت و ساز انجام دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه ما هرگز به دنبال این نبودیم که زیر نظر جهاد کشاورزی نباشیم اظهار کرد: حکم دادگاه پس ازشکایت جهاد کشاورزی و تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر و ما همه حقوق قانونی را به شهرداری پرداخت کردیم.

وی خطاب به سهامداران پدیده گفت: قرار نیست ما سرمایه شما را هدر بدهیم و یکبار آنچه را که باید، به شهرداری شاندیز پرداخت کرده ایم.

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز با بیان اینکه ما مدارک مان را در روزنامه ها منتشر کرده ایم گفت: پس از رسانه ای شدن مسئله زمین های شهر پدیده در صدا و سیما ما هم مدارک مان را در روزنامه ها چاپ کرده و در این زمینه شفاف سازی کردیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که از وی پرسیده شد چرا پدیده وارد بورس نمی شود ابراز کرد: وارد شدن به بورس فرایند قانونی دارد که در صورت تصویت سهامداران این کار هم قابل انجام است.

پهلوان مقدم تاکید کرد: بنده قبلا هم گفته ام که برای ورود به بورس آماده باشید که در صورت تائید سهامداران طی یک برنامه زمان بندی شده این کار عملی خواهد شد و در صورت ورود پدیده به بورس ما هم در کنار سهامداران مان خواهیم بود.

وی همچنین به جمع شدن برخی از بنرها و تبلیغات پدیده در سطح شهر مشهد اشاره و اظهار کرد: اینکه تبلیغات پدیده قطع شود دستور قوه قضائیه است و ما هم از این دستور تبعیت می کنیم.

مدیر عامل پدیده شاندیز با تاکید بر اینکه پدیده هیچ گونه بدهی به دولت ندارد گفت: در صورتی که بدهی وجود دارد اعلام کنند تا ما پرداخت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه پدیده در مجموع 1200 میلیارد تومان سهام فروخته است تصریح کرد: فقط زمین های شهر رویایی را متری 11 میلیون تومان خریده ایم و محاسبه قیمت این مجموعه کار دشواری نیست.

پهلوان مقدم با بیان اینکه 200 هزار متر تجاری در شهر رویایی ساخته شده است بیان کرد: برای ساخت هتل مجموعه فقط تا قبل از رسیدن سازه به سطح 40 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

وی گفت: ما به هیچ عنوان قصد شاخ و شانه کشیدن در برابر قانون و قوه قضائیه را نداریم عنوان کرد: ما قبل از اعلام نظر قوه قضائیه در مورد ثابت ماندن نرخ سهام مان به سهامداران قول افزایش سهام را داده بودیم که پس از اینکه قوه قضائیه ما را از افزایش قیمت سهام منع کرد به دلیل بد قول نشدن در مقابل سهامداران از سهم مدیریت و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره پدیده به سهامداران مان هدیه دادیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه بنده هر گر قصد فرار از کشور را نداشته و نخواهم داشت بیان کرد: آنهایی که می گویند بنده با 94 هزار میلیارد پول از کشور فرار کرده ام بیایند بگویند کدام بانک این مقدار پول دارد که بنده بخواهم با چنین مبلغی از کشور خارج شوم آن هم در شرایطی که با یک اختلاس سه هزار میلیاردی کشورمان چند سال است که درگیر این مسئله شده و هنوز رها نشده است.

وی با بیان اینکه ما برای جیب مردم نقشه ای نکشیده ایم تاکید کرد: ما برای جیب خارجی ها نقشه کشیده ایم تا وقتی وارد کشورمان می شوند مقداری از پول هایشان را در مشهد، و الباقی آن را در شمال کشور و دیگر شهر ها خرج کنند.

مدیر عامل پدیده با بیان اینکه مگر ما تا کی می توانیم نفت بفروشیم یاد آور شد: کسانی که هر روز برای ملت ایران نقشه می کشند و ما را تحریم می کنند باید این پول ها را به صاحبان اصلی این سرمایه پس بدهند.

وی همچنین به قانونی بودن فعالیت دفاتر پدیده در سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: ما به دفاتر مان اجازه فعالیت داده ایم و نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

پهلوان مقدم همچنین از اعطای سهام جدید به سهامداران خبر داد و ابراز کرد: بیست و چهارم بهمن ماه سال جاری به ازاء هر 10 سهم یک سهم به سهامداران داده خواهد شد.

وی همچنین از استاندار فعلی خراسان رضوی تقدیر کرده و اظهار کرد: استاندار فعلی هیچ کاری را به صورت سطحی انجام نمی دهد و تا کنون حمایت خوبی از مجموعه پدیده داشته است.

 

مدیر عامل پدیده همچنی از افتتاح پیست اسکت روی یخ مجموعه شهر رویایی خبر داد و گفت: اولین پست استاندارد اسکیت روی یخ کشور همزمان با شب میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) افتتاح خواهد شد.



  

مصوبه هییت مدیره شرکت ایستا بهارستان نور شرق بعنوان پیشنهاد به مجمع عمومی فوق العاده  :

هییت مدیره شرکت ایستا بهارستان نور شرق با حضور کلیه اعضا به تاریخ 1393/10/16 تشکیل جلسه داد .

 هییت مدیره شرکت با توجه به فرآیند قانونی عملکرد شرکت از ابتدا تا کنون و  اخذ مجوزهای لازم برای احداث پروژه توریستی – تفریحی در شهرستان آبیک و اعلام نظر دادستانی محترم استان خراسان مبنی بر کاهش فاصله نرخ ثبتی سهام شرکت و نرخ معاملاتی و کوتاه کردن دست دلال ها برای کاهش فاصله و یکسان سازی نرخ در سراسر کشور ، پیشنهادات زیر را اعلام نمود:

  • افزایش سرمایه شرکت به میزان 10 برابرکه به همین نسبت اختصاص سهام به میزان 10 برابر برای تمامی سهامداران اعم از سهامداران محترم تهران ، مشهد و ... قطعی می باشد.
  • به دلیل حسن اعتماد سهامداران محترم تا کنون، برای افرادیکه تا مدت زمان 4 ماه از بازخرید و نقل وانتقال سهامشان خوداری نمایند به عنوان بسته تشویقی،40 درصد سهام اضافه به ایشان تعلق می گیرد .
  • کسانی که تا دو سال (تا راه اندازی فاز 1 پروژه های شرکت) از بازخرید و نقل وانتقال سهامشان خوداری نمایند 100 درصد اضافه سهام بعلاوه 40 درصد تشویقی به عنوان پاداش ویژه از محل سهام ، سهامدارن اولیه شرکت به آنها اختصاص می یابد که در این صورت نرخ سهام مشهد و تهران تعدیل پیدا کرده و یکسان می شود .


  

      • تاریخ:1393/10/16   ساعت:07:49
        سهام > سهام های غیر بورسی
        مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری «پدیده‌شاندیز» از برگزاری جلسه با دادستان کل کشور خبر داد و گفت این جلسه به‌منظور بررسی مباحث مطرح‌شده در ارتباط با فعالیت این شرکت در روزهای اخیر برگزار شد.
  • مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری «پدیده‌شاندیز» از برگزاری جلسه با دادستان کل کشور خبر داد و گفت این جلسه به‌منظور بررسی مباحث مطرح‌شده در ارتباط با فعالیت این شرکت در روزهای اخیر برگزار شد.
    به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، محسن پهلوان‌مقدم در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، در تشریح جزئیات این جلسه اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه مدارک و اطلاعات شرکت پدیده شاندیز، دادستان کل کشور را در‌جریان فعالیت‌های این شرکت قرار دادم.
    وی افزود: حجت‌الاسلام رئیسی در این جلسه دستوراتی دادند که در آینده اجرایی خواهد شد.
    مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری «پدیده شاندیز» تصریح کرد: دادستان کل کشور در این جلسه تاکید کرد که بنای قوه قضائیه بر این نیست که مشکلی برای سهام‌داران «پدیده» ایجاد شود؛ البته چند کار اداری باید انجام گیرد، که به‌زودی انجام خواهد شد.
    وی با بیان اینکه خرید‌و‌فروش سهام شرکت پدیده شاندیز همچنان ادامه دارد و از این نظر مشکلی وجود ندارد، مدعی شد: خرید‌و‌فروش سهام به‌شکل قانونی و رسمی در‌حال انجام است؛ اما در مشهد به‌دلیل رکود بازار مسکن، بنگاه‌ها خرید‌و‌فروش سهام پدیده و دیگر‌شرکت‌ها را انجام می‌دادند که کاری غیر‌قانونی بود و پلمب شدند.
    پهلوان‌مقدم همچنین در واکنش به اظهارات روز گذشته معاون‌اول قوه قضائیه مبنی‌بر اینکه «افراد مختلفی اعم‌از دست‌اندرکاران، سهام‌داران و کسانی که در ایجاد این مسائل دخالت داشته‌اند و مدیران مختلف، تحت تعقیب قرار گرفته‌اند»، ابراز کرد: به‌هیچ‌عنوان قرار نیست کسی بازداشت شود؛ متخلفان باید بازداشت شوند، نه ما که تخلفی مرتکب نشده‌ایم.
    وی خاطرنشان کرد: پروژه شهر رویایی پدیده‌شاندیز در زیربنایی بیش‌از 50هکتار زمین به‌وسعت یک‌میلیون‌و‌110‌هزار متر و با مجوزهای قانونی درحال اجراست.
    مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری «پدیده‌شاندیز» ادامه داد: در‌حالی‌که بیشتر شرکت‌ها در کشور در‌حال تعدیل نیرو هستند، بیش‌از 30هزار نفر در 50 پروژه در‌حال‌احداث مشغول کار هستند.
    گفتنی است‌ به‌گزارش روابط‌عمومی گروه شرکت‌های پدیده، بنا‌به درخواست‌های مکرر سهام‌داران این شرکت، جلسه پرسش‌و‌پاسخ با حضور سهام‌داران و مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز، امروز برگزار می‌شود.
  • منبع : شهرآر


  
<   <<   51   52   53   54   55   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین