سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

      • نماینده مشهد در مجلس:


        نماینده مردم مشهد در مجلس وجود پدیده در پایتخت معنوی ایران را فرصتی مناسب دانست و افزود: گسترش فعالیت های پدیده سبب بروز شایعات شد.
  • محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی در گفت گو با مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر) گفت : اقداماتی که پدیده در طول سال های گذشته از سرمایه گذاری در بخش گردشگری و ایجاد اشتغال زایی انجام داد را به فال نیک می گیرم اما به نظر می رسد مجموعه پدیده نباید به یکباره فعالیت های خود را در سراسر کشور گسترش می داد تا سبب بروز شایعات پیرامون خود نشود.
    این استاد دانشگاه و اقتصاد دان با بیان اینکه مدیر عامل پدیده آقای پهلوان اخیرا با انتشار فایل تصویری به سهام داران اطمینان داده است هر زمان که آنها بخواهند حاضر به بازخرید همه سهم ها است، افزود: در چنین شرایطی که مدیرعامل پدیده سعی در آرام کردن شرایط به وجود آمده دارد و به صراحت بیان می کند کلاهبرداری صورت نپذیرفته است، ترغیب مردم به فروش سهام های خود نهایتا تعطیلی پروژه ها و بیکاری چند هزار نفر را در برخواهد داشت .
    محمد حسین حسین زاده بحرینی وجود شرکت پدیده برای پایتخت معنوی ایران را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: از زمینه های که پدیده در مشهد به وجود آورده است می توان در توسعه گردشگری زیارت ، مناسبات فرهنگی و اقتصادی بهره برد.
    وی افزود: تشویق و ترغیب مردم و سهام داران پدیده به فروش اوراق سهام و گرفتن سرمایه خود از شرکت پدیده باعث به وجودآمدن فضایی غیر قابل پیش بینی خواهد شد.
    وی تصریح کرد: این اقدام با توجه به ماهیت اقتصادی و اشتغال زایی که در پدیده جریان دارد تبعات منفی برای جامعه خواهد داشت.
    وی در پایان یادآور شد: عضو خانواده یا سهام دار پدیده نیست و صرفا در جایگاه یک اقتصاددان در این خصوص اظهار نظر کرده است .


  
    • یک نماینده مجلس در واکنش به شایعه پردازی رسانه ها درباره پدیده;


      نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی گفت: «پدیده» یک بنگاه اقتصادی بزرگ است و باید از هرگونه اظهار نظر و پیش داوری که می تواند مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورد جلوگیری شود.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی با بیان این مطلب افزود: بعضا گروه های سیاسی و خبرگزاری ها که اطلاعات دقیقی ندارند به تحلیل اخبار دست می زنند و مشکلاتی را برای آن بنگاه و سهامداران و افراد ذینفع به وجود می آورند که به زودی قابل حل شدن نیست.
وی ادامه داد: باید در جامعه از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد و از اظهار نظرات مقطعی گذشت.
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم و رسانه ها با اهمیت ندادن به اظهار نظرات زودهنگام اجازه دهند تا بنگاه های اقتصادی فعالیت خود را ادامه دهند زیرا این شایعات وسیع باعث می شود که بنگاه راکد بماند.
هاشمی ادامه داد: از رسانه ها و تمام افراد می خواهیم که بگذارند قوه قضائیه به این مسئله ورود پیدا کند.



  

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی: ترغیب مردم به فروش سهام به پدیده تبعات منفی به همراه خواهد داشت

 

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، محمد حسین حسین زاده بحرینی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: تشویق و ترغیب مردم و سهام داران پدیده به فروش اوراق سهام و گرفتن سرمایه خود از شرکت پدیده باعث به وجودآمدن فضایی غیر قابل پیش بینی خواهد شد وی تصریح کرد: این اقدام با توجه به ماهیت اقتصادی و اشتغال زایی که در پدیده جریان دارد تبعات منفی برای جامعه خواهد داشت. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من در جایگاه سهامدار و یا حامی پدیده نیستم و فقط نماینده مردم هستم بنابراین با در نظر گرفتن حقوق مردم و سرمایه گذاران معتقدم تصمیمات لحظه ای و بدون درنظر گرفتن مصالح ععمومی در زمینه پرونده پدیده به نفع هیچ یک از طرفین نیست و مردم متضرر خواهند شد. این اقتصاد دان برجسته و استاد دانشگاه ایجاد اشتغال را از نکات مثبت پدیده ارزیابی کرد و افزود: از مسئولین می خواهم اگر در موضوع پدیده تخلف قانونی وجود دارد تحت پیگرد قرار گیرد در غیر اینصورت اجازه دهند این شرکت به فعالیت های قانونی خودش ادامه دهد.


  

    • سهامداران شرکت پردیسبان مقابل دفتر این شرکت در خیابان هاشمیه مشهد تجمع کردند.

به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حدود ساعت 10 صبح امروز خبری مبنی بر تجمع سهامداران شرکت پردیسبان مقابل دفتر این شرکت واقع در هاشمیه منتشر شد.
گفتنی است وب سایت دفتر مشهد پردیسبان نیز از صبح امروز غیر فعال شده است که باعث به وجود آمدن ابهامات بیشتر و حواشی فراوان حول فعالیت های شرکت پردیسبان شده است.



  


      • در حالی که بحث واگذاری نمایشگاه بین المللی مشهد با مخالفت افکار عمومی، رسانه ها و اعضای شورای شهر مشهد مواجه شده بود، معاون اقتصادی شهرداری مشهد از انجام مزایده برای مشارکت در پروژه تکمیل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داده است.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، محمدرضا مزجی گفت: تکمیل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از اولویت‌های شهرداری است که با جذب علاقه‌مندان در مشارکت در تکمیل این پروژه و موافقت شهرداری و شورای شهر این پروژه به مزایده گذاشته خواهد شد.
    وی پس از مدتها که تحت فشار رسانه ها قرار گرفته بود در نشستی خبری که در شهرداری مشهد برگزار شد؛ در خصوص فروش نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از مراکز تجاری بین‌المللی محسوب می‌شود؛ اظهار کرد: تکمیل این نمایشگاه از اولویت‌های شهرداری است که با جذب علاقه‌مندان در مشارکت در این زمینه و موافقت شهرداری و شورای شهر این پروژه به مزایده گذاشته خواهد شد.
    وی در ادامه در رابطه با جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی در شهر مقدس مشهد افزود: در راستای جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی در مشهد تاکنون اقدامات مطلوبی صورت گرفته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز منعقد شده است.
    مزجی با بیان اینکه در صدد هستیم تا با توجه به رکود موجود در کشور بستر مناسب را برای سرمایه‌گذاران در مشهد فراهم کنیم؛ گفت: شهرداری مشهد تاکنون توانسته بدهی‌های خود به اکثر بانک‌ها را تسویه کند و بدهی به بانک‌های سپه و تجارت نیز به زودی تسویه خواهد شد و لازم به ذکر است که 95 درصد از فرآیند تسویه حساب با بانک تجارت تاکنون حل شده است.
    پیش تر نیز سید صولت مرتضوی شهردار مشهد اعلام کرده بود به منظور تسویه بدهی شهرداری به بانک ها و تامین سرمایه لازم برای توسعه و عمران شهری اگر لازم شود ساختمان شهرداری را نیز به فروش می رسانیم و تلویحا از خریداران و سرمایه داران علاقه مند به خرید نمایشگاه استقبال کرد.
    بر این اساس با توجه به انعقاد تفاهمنامه قبلی میان شرکت تبرک و شهرداری مشهد برای فروش نمایشگاه مشهد، به نظر می رسد برگزاری مزایده تنها راه شهرداری برای رهایی از فشار رسانه ها در خصوص علت انتخاب شرکت تبرک برای این پروژه است. شرکت تبرک چندی است تحت فشار دادستان مشهد در خصوص فروش سهام قرار دارد و دفتر این شرکت در مشهد مدتی پلمپ شد.


  
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین