سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  امروز : 
رصد اخبار و قیمت روزانه سهام های غیر بورسی و حق الشرکه
لینک های غیربورسی :
خرید اشتراک پیامکی ارسال قیمت سهام : ↓
کلیـــــک کنید
اخبار و تحلیل سهام های غیربورسی : ↓
کلیـــــک کنید
انجمن تبادل اطلاعات بورس بازان : ↓
کلیـــــک کنید

      • عضو کمیته فقهی سازمان بورس:


        حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نظری اظهار کرد:‌ خرید و فروش سهام شرکت‌هایی همانند «پدیده»، «تبرک» و «پردیسبان» که اخیرا مشکلات قضایی آنها روشن شده است در صورت اطلاع خریداران از وضعیت این شرکت‌ها اشکال شرعی ندارد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نظری، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در پاسخ به پرسشی درباره وجه شرعی و قانونی خرید و فروش سهام شرکت‌هایی همانند «پدیده»، «تبرک» و «پردیسبان» که اخیرا مشکلات قضایی آنها روشن شده است در بازار بورس، اظهار کرد: یکی از شروط اساسی برای معامله در بازار بورس این است که کسی‌که سهام را می‌فروشد باید به صورت شفاف به خریدار بگوید که این سهام متعلق به چه شرکتی است و آن کارگزاران باید اطلاعات لازم را در اختیار خریدار قرار دهند.
    سازمان بورس از وضعیت شرکت‌ها مطلع است
    وی افزود: برخی شرکت‌ها ورشکسته شده یا نزدیک ورشکستگی هستند و دارای سهام قوی نیستند اما در بازار بورس حضور دارند ولی خریدار باید بداند که آن شرکت چه وضعیتی دارد و اگر خریداری از وضعیت شرکت اطلاعی نداشته و سرش کلاه برود حق دارد معامله را به هم بزند.
    عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار تأکید کرد: هرچند که مشکل قضایی این شرکت‌ها اخیرا اعلام شده است اما چون سازمان بورس کار حسابرسی را انجام داده و وضعیت شرکت‌ها برایش شفاف است باید اطلاعات را به طور کامل در اختیار خریداران قرار دهد تا افراد از وضعیت این شرکت‌ها آگاهی پیدا کنند.
    عدم شفافیت اطلاعات در معاملات بازار بورس منجر به فسخ معامله می‌شود
    حجت‌الاسلام نظری در پاسخ به این پرسش که آیا از لحاظ حقوقی مکانیزمی برای احقاق حقوق مالباختگان وجود دارد؟ اظهار کرد: موضوع قضایی راه قانونی دارد و به قوه قضائیه مربوط است که باید کلاهبرداران را محاکمه کند اما از لحاظ فقهی در صورتی‌که اطلاعات شفاف نباشد معامله باطل می‌شود.
    وی در پاسخ به این پرسش که بعد از روشن شدن غصبی بودن برخی از املاک شرکت‌های مذکور آیا افراد باز هم می‌توانند سهام این شرکت‌ها را بخرند؟ اظهار کرد:‌ اگر خریدار از وضعیت شرکت با خبر باشد و باز اقدام به خرید سهام انجام دهد با توجه به اینکه از ورشکست بودن یا کسری بودجه آن شرکت اطلاع دارد مشکل شرعی ندارد و اگر خسارتی هم متوجه خریدار شود حق هیچ اقدامی را ندارد.
    فروش سهام پدیده، تبرک و پردیسبان اکل مال به باطل نیست
    رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در پاسخ به این پرسش که آیا فروختن سهام در مقابل چیزی که مالیت ندارد و فراتر از یک کاغذ نیست، اکل مال به باطل محسوب نمی‌شود؟ اظهار کرد:‌ چنین اقدامی اکل مال به باطل نیست؛ چراکه در اینجا حق دارایی فروخته شده و این کاغذها هم حاکی از حق دارایی است و معامله اشکال ندارد و این شرکت‌ها هنوز هم می‌توانند سهام خود بازار بورس را عرضه کرده و خریداران هم سهام را خریداری کنند.


  

به گزارش روابط عمومی کیمیا به منظور رفع مشکل سرما در فصول سرد سال در طبقات اول تمامی ساختمان های پیلوت دار و رفاه حال مصرف کنندگان عزیز ،آپارتمانهای کیمیا در نظر دارد کلیه واحد های روی پیلوت خود را مجهز به سیستم گرمایش از کف نماید و در گام اول واحد های طبقه اول پروژه رحمانیه به این سیستم مجهز گردیده است.
لازم به توضیح است که در اجرای سیستم گرمایش از کف از معتبرترین پیمانکاران مشهد و با کیفیت ترین مصالح استفاده گردیده است.
به امید رضایت خداوند متعال و مصرف کنندگان گرامی.



  


      • سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس از رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز در این کمیسیون خبر داد.
  • به گزارش مرکز خبری اقتصاد ایران(اکوسنتر)، حسین آذین با بیان این‌که پرونده پدیده شاندیز مدت‌ها است که در کمیسیون اصل نود مجلس در حال بررسی است، گفت: پدیده شاندیز سه مشکل اساسی دارد که یک مورد آن فروش سهام است.
    وی افزود: فروش سهام، پرداخت نکردن عوارض تغییر کاربری و شکایت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تصرفات مازاد بر واحدهای تجاری قانونی، مهم‌ترین تخلفات شرکت پدیده شاندیز است.
    نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که اقدام این شرکت در فروش سهام غیرقانونی است، ادامه داد: به استناد قانون تجارت شرکت پدیده شاندیز نمی‌تواند به شکل سهامی عام عمل کرده و سهام بفروشد؛ در این زمینه یا باید تغییر ماهیت داده یا از طریق بورس سهامش را عرضه کند.
    وی در توضیح مشکل دوم شرکت پدیده شاندیز، افزود: موضوع پرداخت عوارض تغییر کاربری و پروانه‌های صادره از دیگر مشکلات شرکت پدیده شاندیز است که این موضوع در کمیسیون اصل نود در حال بررسی است.
    آذین با بیان این‌که مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز برای پرداخت هرگونه عوارض و حقوق دولتی اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: دراین زمینه مشکل خود دستگاه‌ها هستند که اقدامی برای دریافت عوارض نکرده‌اند.
    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مشکل سوم شکایت وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تصرفات مازاد بر واحدهای تجاری قانونی از شرکت پدیده شاندیز است، به عبارتی شرکت پدیده شاندیز بیش از محدوده‌ای که به آن واگذار شده تصرفات داشته که این موضوع در کارگروه زمین‌خواری کمیسیون اصل نود در دست بررسی است.
    سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در مجلس، با رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر متواری شدن مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز، گفت: این موضوع واقعیت ندارد و مدیرعامل این شرکت اعلام کرده پیگیر کارها است تا حق و حقوقی از مردم ضایع نشود.


  

      • با سلام

        آقای دادستان مشهد من سرمایه دار نیستم من یک سرمایه گذار جزء و یک بانوی تحصیل کرده خانه دار هستم.
  • من با اندوخته ای که داشتم بدنبال تهیه جهازیه برای دخترم بودم که کفاف نمی کرد پس دنبال راهی بودم که در مدت کوتاه از طریق وام به مبلغ مورد نیاز برسم که نشد .تا اینکه در یک محفل خانوادگی سهام پدیده شاندیز مطرح شد .بارها از تلویزیون شنیده بودم ولی موضوع سهام را نمیدانستیم تا اینکه کنجکاو شدیم و در گوگل نوشتیم پدیده و سایت های پدیده توجه را جلب کرد و با مطالعه شرایط و پیشرفت کارشان و محل هایی که سرمایه گذاری کرده اند و مهمتر از همه تبلیغ صدا و سیما ما را مجاب کرد با همین اندوخته ،سهام بخریم و قبل از جنجال و رسانه ای شدن بحث های شما حدود 7 میلیون تومان سهام و هر سهم را از 11400 تومان خریدیم به امید اینکه التیامی باشد بر زخم نداشته ها .

    تا اینکه به فاصله چند روز خبرهایی از شما رسانه ای شد که کار پدیده خلاف است و بقیه ماجرا.

    شک و تردید و یاس و نا امیدی تمام وجود خانواده را در بر گرفت و به شدت پیگیر اخبار پدیده شاندیز شدیم و از طرفی صحبت های آقای پهلوان را شنیدیم که برای سهام داران صحبت کرد و گفت جای نگرانی نیست . اخبار پدیده شاندیز را از سایت ها دنبال کردیم متوجه شدیم چند خبر بیشتر از مقامات مطرح نشده ولی رسانه ها با تیترهای مختلف و با تحلیل های تند علیه پدیده شاندیز مطلب می نویسند تا آقای اژه ای بحث بدهی آنچنانی مطرح شده را رد کرد و رئیس کمسیون اصل 90 هم به رد اختلاس پدیده اشاره کرد . ولی باز پیگیر شدیم مصاحبه شما را دیدیم که تلویحا به موضوع مراجعه سهام داران به دفاتر برای دریافت پول و هوشیاری در دریافت برگ رسیدها اشاره کرده بودید. و مجددا تاکید آن جناب به موضوع خلاف و تخلف در پدیده را شاهد بودیم . با مراجعه به دفتر پدیده با دو برگ رسید مواجه شدیم برگه ای که مربوط به اصل تعداد سهام بود و برگه ای که مربوط به چند برابر شدن تعداد سهام پس از تشکیل مجمع بود . این دو برگ برای دریافت وجه به منزله رسید پولی که پس از حدود 40 الی 45 روز باید به حساب واریز شود منظور شده بود . با دقت مطالعه شد برگه اولی از تعهد قانونی برخوردار بود و برگه دوم وجاهت محکمه پسند نداشت . که اگر برگه اول را امضا کنیم در واقع من به یک ششم پولم میرسم چون در برگه اول تعداد اولیه سهام قید شده ولی با ارزش سهام جدید حدود 2000 تومان اعلام شده است مورد محاسبه قرار می گیرد در حالیکه همان تعداد سهام را 11400 تومان خریده ام . و برگه دوم مابقی اضافه سهام ( 6 برابری ) را با احتساب همان 2000 تومان لحاظ می کنند که در حصول و دریافت پول با توجه به متن رسید دوم جای بسیار شک و تردید است .

    حالا چند سئوال از جناب محترم به عنوان دادستان محترم مشهد دارم:

    شما گفتید نگران مردم هستید که این بسیار مهم و ارزشمند است . اما رسانه ای کردن پرونده شاندیز بیش از خیر ، خسران برای به گفته ای 120000 سهام دار بود .

    آقای دادستان محترم مشهد بهای آثار روحی و روانی و اضطراب و دلهره خانواده ها با کیست ؟ احتمالا می فرمایید دقت می کردید بله بهترین و موثرترین نفوذ در تصمیم گیری را صدا و سیما دارد و ما نه به پدیده شاندیز بلکه بیشتر به صدا و سیما به عنوان رسانه ملی اعتماد داشتیم . اعتقاد داریم که هر خبر از صدا و سیما از مجاری مطمئن رد میشه و فکر می کردیم و باز فکر می کنیم این همه گستردگی پروژه های پدیده یک بحث ملی است.

    آقای دادستان محترم اصلح نبود که بدون پوشش رسانه ای به پدیده رسما ابلاغ میشد تبلیغ ممنوع و بنگاه های غیر قانونی دلالی بدون جنجال رسانه ای پلمپ و همچنین به رسانه ملی ابلاغ میشد تبلیغ ممنوع و باز به مدیران پدیده شاندیز ابلاغ میشد در فلان موارد خلاف است مدارک ارائه کنند و مشکلات بین مسئولین در دادن مجوز را در پشت درهای بسته حل می کردید تا این همه خانواده ها دچار التهاب نشوند .

    دادستان محترم شما بهتر از هر کسی می دانید که پدیده پول نقد ندارد و هر چه که دارد عمدتا در پروژه سرمایه گذاری کرده است پس تکلیف مردمی که ناشی از این التهاب ایجاد شده به دفاتر برای پس گرفتن پولشان مراجعه می کنند چگونه خواهد شد؟ جز این است افرادی که از این جنجال رسانه ای متاثر شده و پس از مدتی احتمالا بعنوان شاکیانی با برگه رسید در جلو دادگاه ها صف خواهند کشید. این چه سودی خواهد داشت ؟ سودی برای مردم نخواهد داشت جز درگیر کردن آقای پهلوان با شاکیان و دنبال آن بحث های قضایی!

    دادستان محترم اکثرا در تردید هستند از یک سو صحبت از خلاف در پدیده است از طرفی شاهد افتتاح در پدیده هستیم..اگر بدنبال قطع ارتباط افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی سود جو و سوء استفاده کن در پدیده بودید که می شد با بررسی سوابق پدیده و تعداد و نحوه سهام داری آنها به این موضوع رسید .

    آقای دادستان می فرمایید هشدار داده ایم که این بسیار خوب است و نشان از حسن نظر شما نسبت به مردم می باشد ولی در بحثی که با این جدیت مطرح می فرمایید اصلح نبود در کنار هشدار ،اقدام عاجل در چند سال پیش انجام می گرفت نه اینکه 120000 نفر و به عبارتی 120000 خانواده به علت باور به پدیده شاندیز و با اعتماد به رسانه ملی قربانی جنجال رسانه ای نمی شدند.

    اگر در موضوع شرکت خاص و عام بودن و به قولی بالا رفتن بادکنکی قیمت سهام ! مشکل است باور بفرمایید باز با جلسات مکرر و درخواست مدارک و کار کار شناسی دارایی پدیده به شکلی بهتر از این هم می شد به اصل موضوع دست یافت .

    آقای دادستان محترم مشهد پس از بررسی ،نهایتا اگر خلافی بوده باشد باز می شد بدون جنجال رسانه ای به حل آن پرداخت و در قبال مردمی که کم و بیش دارایی خود را در سرمایه گذاری پدیده قرار داده اند اندیشید و اصلحترین تدبیر را در آرامش بکار برد تا مردم آسیب نبینند هر چند متاثر از فضای هدفمند یا بی هدف رسانه ای، نقش و آسیبی که برخی سهام داران در اثر هجومی که برای دریافت پولشان به وجاهت پدیده وارد آوردند پررنگ است! مردم می توانستند منتظر رای نهایی شما باشند که متاسفانه برخی منتظر نشدند. من شخصا نمیدانم اگر حتی موضاعات ادعای خلاف هم حل گردد چه سرنوشتی بر پدیده و تعدادسهام و ارزش سهام رقم خواهد خورد چون استنباط می کنم قبل از رای و اعلام نتیجه شرایط پیش آمده مطلوب نبود هر چند امید است با مدیریت مسئولین و تک صدایی و با تدبیر و با سرعت و دقت این پرونده جمع و جور شود و پدیده و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

    جسارت مرا ببخشید ،اگر نوشتم چون اشاره کردید دغدغه و نگرانی مردم را دارید خواستم از این زاویه هم در رفع نگرانی من و امثال من و خانواده ها گام موثر و خداپسند را بردارید و خواهشی هم از رسانه ها دارم که نمک بر زخم ما نپاشند و در اینجا بحث بیت المال مطرح نیست بحث دارایی مردم است و به فکر حل منطقی مشکل باشید نه بزرگنمایی که قطعا بدور از تب رسانه ای مشکل قابل بررسی و حل است..

    آقای دادستان محترم مشهد امید تنها دارایی است که این مردم دارند از آنها دریغ نکنید.

    موفق و موید باشید

    ل.ب


  

اولین باغ ژاپنی ایران در شهر رویایی پدیده شاندیز

1393/10/27

 


شهر رویایی پدیده با رعایت اصول استانداردهای جهانی شهرسازی  با فعالیتهای بی وقفه شبانه روزی در حال پیشرفت می باشد. در همین راستا  جمع کثیری از مهندسان و هنرمندان  اقدام به طراحی و ساخت باغ ژاپنی در این مجموعه  عظیم کرده اند.
به گزارش روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، در طراحی این باغ تلاش شده است با استفاده از المان های تعریف شده در باغ های ژاپنی و رعایت  اصول فنگ شویی مانند برکه ماهی ، فضاهای سنگی و فضای سبز، محیطی آرامش بخش  را برای بازدیدکنندگان ایجاد نماید.
مکان این باغ در روبروی ساختمان اداری2 در نظر گرفته شده است و عملیات عمرانی آن رو به پایان می باشد و تلاش بر این است که با اتمام هر چه سریعتر این پروژه ، شاهد حضور هزاران بازدید کننده در روز از این باغ  باشیم.

 

 

گزارش تصویری باغ ژاپنی ایران در شهر رویایی پدیده شاندیز

 

 



  
<   <<   41   42   43   44   45   >>   >
نام و نام خانوادگی :
شماره موبایل :
عنوان پیغام:
پیغام :

کلمات کلیدی، تگ ها : پیامک طلایی بورس - آموزش و اخبار تحلیل , پیامک بورس , عضویت پیامک ویژه بورس | ارسال سیگنال خرید ویژه - پرسود , سیگنال خرید | سیگنال خرید سهام | تحلیل تکنیکال | بورس , اشتراک پیامک قیمت سهام پدیده شاندیز , اطلاع از وضعیت سهام با فرستادن پیامک , سهام برتر - پیامک طلایی , ارسال پیامک براى دریافت برگه هاى سود سهام , دریافت سهام با پیامک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام اطلس , اشتراک پیامک قیمت سهام مگا مارکت , اشتراک پیامک قیمت سهام گرند سنتر , اشتراک پیامک قیمت سهام سپاد خراسان , اشتراک پیامک قیمت سهام تبرک , اشتراک پیامک قیمت سهام پردیسبان , اشتراک پیامک قیمت سهام شرکت تعاونی گردشگری ابرده , اشتراک پیامک قیمت سهام اخلمد , سامانه پیامک سهام پدیده شاندیز; , پیامک های اطلاع رسانی قیمت و اخبار پدیده شاندیز , قیمت سهام پدیده را هر روز صبح تا ظهر به صورت پیامک دریافت کنید , سهام یاب , پیامک بورس ، بورس , SMS , اس ام اس , پیامک , سهام , قیمت سهام , آخرین قیمت سهام , نوسانات قیمت سهام , پیامک بورس , بازار سرمایه , تجارت , تجارت الکترونیکی , حدضرر: محدوده ای که اگر قیمت پایانی به زیر آن رسید، باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر، از سهم خارج شوید , سیگنال خرید سهام در بازار بورس اوراق بهادر تهران, اخبار و شنیدهای و شایعات بازار بورس, سبدگردانی, تحلیل بنیادی, تحلیل تکنیکال, سیگنال خرید پیامکی, , اشتراک پیامکی قیمت سهام پدیده شاندیز به صورت روزانه + اخبار داغ پدیده ای + گزارشات هفتگی , پیامک بورس به شما امکان می دهد تا تغییرات قیمت و دیگر اطلاعات سهام یا سهام های مورد نظر خود را در هر لحظه و هر جا از طریق پیامک (SMS) دریافت نمایید. , Saham , saham-sms, saham-sms.ir , saham-sms.com ,
Copyright © 2014 - 2015 Saham-Sms.IR All rights reserved
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَََّحْمنِ ٱلرََّحِیمِ . وَ إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین